מדפסות לייזר – יתרונות וסוגים

קיים מגוון רחב של כלי הדפסה, שעם התקדמות הטכנולוגיה רק הולכים ומשתפרים. בעבר אלו היו מכונות הכתיבה שאינן חלק ממחשבים. עם המצאת המחשבים הגיעה המדפסת, שכיום משמשת משרדים רבים למטרות הדפסה. עם התקדמות הטכנולוגיה גם המדפסת הלכה והשתפרה עם השנים.מדפסות לייזר הן המדפסות המומלצות ביותר, ומאפיינים אותן יתרונות רבים עליהם נפרט בהמשך.

יתרונות מדפסת לייזר

  • הדפסה מהירה – המדפסת מתאפיינת בהדפסה מהירה הרבה יותר. כיום בשוק קיימות גם מדפסות הדיו, מדפסות הדיו מדפיסות כאשר מוזרק הדיו אל הדף, אך הפעולה הזו איטית ביחס למדפסת הלייזר.
  • אורך החיים של הטונר – הטונר למדפסת מחזיק זמן רב ומאפשר הדפסות רבות. מדפסת הדיו מתאפיינת מיכלי דיו קטנים יותר, שמחזיקים פחות זמן ופחות הדפסות.
  • מחירי ההדפסה גם במחיר ההדפסה, מדפסת לייזר זולה יותר מאשר הדפסה בדפסת הדיו ביחס לכמות הדפים עליהם הוא מדפיס.
  • אמינות – למדפסת לייז אמינות גבוהה יותר מזו של מדפסת דיו. זה נבחן גם במספר תקלות קטן יותר ממדפסת הדיו, בהדפסות נוחות יותר וכדומה.

סוגי מדפסות לייזר

כאמור עם התקדמות הטכנולוגיה, המדפסת עברה שיפור לאט לאט. כיום למדפסת הלייזר ישנם כמה סוגים שיכולים בהחלט להקל ולהפוך את העבודה ליעילה יותר:

  • מדפסת אלחוטית – המדפסת האלחוטית מתאפיינת ביתרונות מעולים. היא מכילה כרטיס רשת אשר מאפשר חיבור לאינטרנט אלחוטי (WIFI), ובאמצעות האינטרנט היא יכולה לקבל פקודות הדפסה. היתרונות העיקריים שלה מתבטאים בכך שהיא אינה מחויבת להיות בקרבת מחשב, מאחר ואין צורך לחבר אותה ישירות למחשב למטרת הדפסה. יתרון נוסף הוא שניתן להדפיס ממנה מכל התקן ברשת אלחוטית, בין אם מחשב נייד, טלפון חכם וכדומה.
  • מדפסת משולבת המדפסת המשולבת היא, אפשר לומר, הנוחה ביותר. זאת בשל כך שהיא מבצעת מספר פעולות שבעבר נעשו בכמה מכונות שונות. מלבד הדפסה, מדפסות המשולבת יודעת לצלם מסמכים, לסרוק מסמכים למחשב ולשלוח ולקבל פקסים וגם דואר אלקטרוני. אם בעבר היינו מצלמים במכונת צילום, סורקים מסמכים למחשב באמצעות סורק, מפקססים באמצעות פקס ושולחים מייל רק מהמחשב כיום את כל הפעולות האלו ניתן לבצע באמצעות מדפסת משולבת אחת.

כיצד לבחור מדפסת?

הבחירה במדפסת קודם כל חשובה על פי סוג הלקוח. אם אתה מרבה בהדפסות, אין ספק שמומלץ על מדפסות לייזר. אך מלבד כך יש כמה דברים שחשוב לדעת.
ראשית חשוב לבחור במדפסת שיש לה אחריות , תמיכה מרחוק ושירות תיקונים. אם אתה בעל משרד אפילו חשוב עוד יותר לבדוק שיש שירות תמיכה ותיקונים מהיר.

משרדים רבים תלויים במדפסת, ולעיתים יש צורך בהדרכה ותמיכה ולצערנו יכולות להיות תקלות בלתי צפויות.
על כן חשוב לדאוג שיהיה שירות תמיכה  מהירה, בכדי לאפשר חזרה מהירה ונוחה לשגרה.

את סוג המדפסת בחר על פי הפעולות השונות, אם אתה מרבה לצלם מסמכים, לסרוק מסמכים ולשלוח פקסים, אין ספק שהמדפסת המשולבת היא המומלצת ביותר עבורך.
יש להתאים את המכשיר לכמות ההפקות החודשיות במשרד.
נציג מכירות מקצועי צריך לדעת לבחון את כל צרכי המשרד לפני שהוא ממליץ על מוצר זה או אחר.

מחפש מדפסת איכותית? גסטטנרטק מציעה לך מדפסת מהשורה הראשונה

גסטטנרטק היא חברה למיכון משרדי, שמציעה מגוון מוצרים רחב ומעולה, וביניהם מדפסות לייזר מהשורה הראשונה. צור קשר עוד היום ורכוש מדפסת מצוינת ואיכותית.

מדפסות משולבות