אודותינו
גסטטנרטק בע"מ היא החברה הותיקה והמובילה בארץ להפקה, לניהול ולהפצה של מסמכים משרדיים לעסקים. החברה פעילה בארץ
מאז 1931, כנציגה הבלעדית של Gestetner העולמית, ומשווקת בין היתר גם מיכון משרדי מתקדם:
• מכונות צילום משולבות צבעוניות ושחור-לבן
• מדפסות לייזר צבעוניות ושחור-לבן
• פקסים, מגרסות וציוד עזר לטיפול במסמכים (כריכה, חיתוך ועוד)
• תוכנות לניהול הדפסות ומדפסות ברשתות מקומיות
• ועוד
גסטטנרטק היא הספק המוביל של פתרונות להפקת מסמכים לשוק העסקי. החברה מספקת פתרונות חומרה ותוכנה חדישים, מבוססי IT, למחזור החיים של המסמך. כל זאת בשילוב מגוון שירותים עסקיים ומקצועיים ללא תחרות, הכוללים תמיכת לקוחות וייעוץ ברמה עולמית, המאפשרים ללקוח להפוך את העסק לפרודוקטיבי יותר, ליעיל יותר ובסופו של דבר – לרווחי יותר. מה פלא ששמה של החברה כבר מזמן הפך למילה נרדפת למצוינות.
חברת גסטטנרטק מציעה פתרונות מיוחדים כגון תוכנות לחיוב חשבונות של לקוחות עבור צילום, סריקה והדפסת מסמכים הקשורים לטיפול בתיקיהם. לרוב לקוחות החברה מצטיידים במכונות משולבות הכוללות מדפסת רשת, מכונת צילום, פקס וסורק רשת צבעוני. מכונות אלו חוסכות לא רק מקום במשרד, אלה גם בהוצאות הרכישה והתפעול. בנוסף, המכונות מייצרות מסמכים נפרדים לסטים, ללא הגבלות ממשייות במספר הסטים או בכמות הדפים וללא תוספת עלות או מקום.
שירות ותמיכה טכנית
לחברת גסטטנרטק מוניטין יוצאים מן הכלל במתן שירות לכל מוצריה. בהסכמי השירות של החברה הלקוח מקבל את כל התמיכה והעזרה
הנדרשות להפעלת מוצרי החברה (במחיר נמוך וקבוע עבור כל דף מודפס). התמיכה כוללת את כל הנחוץ מאלף ועד תו:
• הדרכת משתמשים
• הספקת המוצר למשרדי הלקוח
• התקנת המוצר וחיבורו לרשת מקומית
• התקנת תוכנות להפעלה דרך הרשת
• תמיכה טלפונית לשימוש ולפתרון בעיות
• ביקורי טכנאי במשרדי הלקוח לטיפול מונע ולתיקון תקלות
• הספקת חלקי חילוף וחומרים למוצרים (למעט נייר)
הלקוח זכאי לכל התמיכה, הטיפול, הביקורים, החומרים והחלקים להם הוא זקוק, לשמירה על תפקוד תקין של המוצר, וזאת ללא הגבלה בכמויות
וללא חיוב מעבר למחיר הקבוע לדף מודפס. גישה זו מבטיחה הפעלה ללא הפתעות במחירים או בעלויות, שליטה מלאה על ההוצאות ורמת שירות
גבוהה. ראוי לזכור שמכונה שאינה מתפקדת אינה מספקת הכנסות לגסטטנרטק, ובכך יש אינטרס משותף – הן ללקוח והן לחברה – לתיקון
מהיר ויעיל ולמניעת הצורך בטיפולים נוספים.
לצוות הטכנאים של גסטטנרטק ניסיון רב שנים וכולם עברו הכשרה מקצועית בארץ ו/או בחו"ל למתן תמיכה טכנית ללקוחות החברה. כמו כן, לגסטטנרטק מרכז תמיכה (Help Desk) ארצי, המאויש על-ידי מומחים המספקים פתרונות בזמן אמת. המרכז נבחר למצטיין בין כל החברות ב- Gestetner Europe.