חשיבות המדפסת בהפקות דפוס מסחריות

הפקות דפוס מסחריות אמורות לתת מענה מיטבי לבעלי המוצר ובעיקר – ללקוחות. ביצוע עבודות הדפסה במדפסת שמוטמעים בה החידושים  הטכנולוגיים שהם "המלה האחרונה" בתחום המדפסות מהוות ערובה להפקת מוצרים העומדים בכל תקני האיכות הנדרשים.

 לבד מחשיבות המדפסת כשהיא לעצמה יש גם חשיבות ביכולתם של אנשי המקצוע בדפוס לנצל את סוגי הטכנולוגיות השונות ליצירת מוצרים מושלמים כגון: דפוס דיגיטלי, אינטרנט, ליתוגרפיה, פלקסוגרפיה ועוד. לדוגמה: אם מאתרים איור מתאים שמוצא חן בעיניכם ונמצא ראוי להיות מוטבע על חוברת שאתם רוצים להפיק, חשוב לדעת כיצד להעבירו מהמדים האחד אל המדיום השני באופן שיאפשר למקסם את היתרונות הגרפיים שלו ועל מנת שיישמר האפקט החזותי המרשים באינטרנט גם בדפוס.

מעטפת המוצר מהווה חלק בלתי נפרד ממנו. הרושם של הלקוח הפוטנציאלי עשוי להיקבע על פי עצמת התרשמותו מהאריזה. הדברים נכונים ותקפים גם לעיון בחוברת, בפלייר, בברושור ובכל סוג וסוגה של הפקת דפוס שנועד לחשוף אותו לציבור, להניעו לרכוש אותו ולקדם את מכירותיו.

כאשר האוטומציה של מכונות הדפוס משוכללת יותר, הטכנולוגיה חזקה ויציבה ומידת התחזוקה הנדרשת היא מינימאלית, כך, בהתאמה, ניתן להפיק מוצרי דפוס איכותיים.

שימוש מושכל ומקצועי בתוכנות קיימות מאפשר ניהול צבעים אוטומטי שאמור ליצור את האפקט הרצוי, תוך כדי ביצוע גרפי מרשים ברזולוציית צבע מיטבית.הפקת דפוס מסחרית של חברה אמורה ליצור אריזות או חוברות הנושאות את לוגו החברה באופן שבו כל מי שיחזה בו יוכל לקשר ישירות בין הייצוג הגרפי של  הסמל ובין החברה העומדת מאחוריו. הרושם החזותי שלנו מקדים את כל שאר האופנים שבהם אנחנו מתוודעים אל כל מוצר שניצב לפנינו.

כאשר חברה מפיקה חוברת היא ודאי רוצה שכל המרכיבים בה יהיו מושלמים כפי שמצופה מהם להיות: שהחוברת תהיה נעימה לעין; שסוג האותיות, גודלן, המרווחים בין השורות וכל מה שאמור להקל על הקריאה אכן יקל עליה. ככל שההפקה מקצועית, נזקייה, בעלת גימור מלוטש יותר, כך עשוי מי שנחשף אליה להעריך את מקצועיותה של החברה, את רצינותה להעריך אותה כמי שנדרשת אל לקוחותיה בכבוד.

על מנת לוודא כי תקבלו מוצר העומד בדרישות ובציפיות שלכם אתם מוזמנים להתייעץ עם  נציגי שירות של בית הדפוס הדיגיטלי, גם כדי להגדיר ולאפיין את הצרכים, גם כדי לתאם ציפיות וגם על מנת למקסם את יתרונות הדפוס כדי למתג את המוצר ואת החברה המייצרת אותו.

הפקות דפוס אינן רק מוצרי מדף, הן מוצרים שימושיים המהווים את חלון הראווה של החברה ואת תעודת הזהות של המוצר או השירות. הפקה מקצועית היא תנאי הכרחי להצלחת השיווק ולהגברת הסיכוי לחדור לשוק ולהפוך את דריסת הרגל בו לתחילתו של מסע שיווקי מוצלח.