מוקד השירות הארצי

.נא להכין: מספר לקוח, מספר סידורי של המכונה ומצב המונה

שמירה על מכונות הפקת המסמכים שלך זמינות בכל עת תגדיל את תפוקת עובדיך ותסייע להם לבצע את עבודתם ביעילות.

הטכנולוגיות החדישות שלנו ועובדינו המיומנים יספקו לך כלי תמיכה מקוונים ומערכות תחזוקה מתוחכמים אשר יסייעו לך לעבוד ברציפות וביעילות.

אתה יכול להיות סמוך ובטוח מאחר ואנו נהייה במרחק שיחת טלפון ממך ונספק לך שירותי תחזוקה יעילים וטובים.

תמיכה טכנית מקוונת כדי להבטיח שמוצרייך יפעלו ביעילות מרבית בכל עת, מספקת מחלקת התמיכה הטכנית המקוונת שלנו גישה למרכז הנתונים העולמי ולמרכז הורדת תוכנות שלנו.

אין אלו דפי “שאלות ותשובות נפוצות” בלבד, אלא מערכות אינטרקטיביות המאפשרות למשתמשים להקיש שאלות בסיסיות ולקבל הוראות פשוטות המפרטות שלב אחר שלב כיצד לפתור את הבעיה.

מרכז ההורדות הנרחב שלנו, המתעדכן באופן קבוע, זמין למשתמשים הזקוקים לדרייברים ולנתונים העדכניים ביותר.

מרכז שרות לקוחותשמירה על קשר קבוע עם לקוחותינו היא נושא בעל חשיבות רבה מאוד.

אנו משתמשים במערכות טלפוניה מתקדמות המאפשרות לנו לספק שירות מקצועי.

צוותי המענה המיומנים שלנו משתמשים במאגרי מידע גלובאליים בעת אבחון כל בעיה ובוחרים בדרך הפעולה המתאימה ביותר.

במידה ונוכל, נפתור את הבעיה בו במקום. לחילופין, שיחתך תועבר למחלקת התמיכה שלנו, אשר תפתור את הבעיה תוך כדי שיחה או תשלח את אחד מטכנאי השירות המיומנים שלנו לביקור בחברתך, כל זאת בהתאם להסכם השירות שלך.

מרכז תמיכה טכנית

על כל דלת כאן אצלנו תמצאו שלט קטן שמברך את הבאים.

אתם יודעים למה? משום שצוותי התמיכה מיומנים שלנו עברו הדרכה יסודית וישמחו לעמוד לשרותך בכל הנוגע לשאלות טכניות מורכבות או מתקדמות יותר. צוותים אלו מצויידים בכלים החדישים ביותר ולרשותם עומדים מאגרי מידע מלאים. העובדים שלנו מחייכים כי הם יודעים שהם עוזרים לכם, בתי עסק אחרים ואנשים שעובדים במגוון תחומים, להצליח. העובדים שלנו יפתרו את בעייתך מהר ככל הניתן. מרכז התמיכה הטכנית שלנו עוקב גם אחר שיחתך – מרגע תחילתה ועד פתירת הבעיה.

חוזים והסכמי שירות גמישים

גישתנו בכל הנוגע לחוזים והסכמי שירות (SLA) מאפשרת לנו להתמקד בדרישות חברתך הייחודיות, ביכולותיך ובמוצרים שברשותך.

חוזים אלו יכולים לכלול מספר שרותים כגון שירותים רגילים לתמיכה בחומרה ועד לתמיכה בתוכנה ובמכונות המחוברות לרשת הארגון.תחזוקה ותיקונים באתר הלקוח

אנו מתרכזים בצרכיך ויכולים להציע לך מגוון נרחב של הסכמי שירות באתר הלקוח, המבטיחים כי זמינות המוצרים שברשותך תהיה מרבית. הסכמים אלו מפרטים נושאים מגוונים, החל מזמני הגעה של טכנאי, אחריות מורחבת ושרותי תחזוקה ותמיכה שנתיים באתר הלקוח.

הכשרה ומיומנויות טכניותכל אנשי השרות שלנו עברו הכשרות מלאות והוסמכו לעבוד עם מוצרינו. אנו מעבירים לעובדינו תוכניות הכשרה מקיפות בהן אנו משתמשים באמצעים הטכנולוגיים ובשיטות ההדרכה העדכניים ביותר. חברתנו היא תומכת מרכזית בתוכניות ההסמכה בתעשייה ולפיכך יישמנו תוכניות פיתוח הדרכה פורמאליות ואישיות לעובדינו.