רכישת מדפסות לייזר למשרד: כל מה שצריך לדעת

מדפסות לייזר הפכו לבחירה המועדפת עבור עסקים רבים, שכן הן מציעות הדפסה מהירה, איכותית וחסכונית. יחד עם זאת, רכישת מדפסת לייזר חדשה למשרד יכולה להיות משימה מאתגרת, בשל המגוון הרחב של דגמים ואפשרויות לבחירה.

מה כדאי לבדוק לפני רכישת מדפסת לייזר?

הנה כמה גורמים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בטרם רכישת מדפסת הלייזר הבאה שלכם:

היקף ההדפסה

ודאו שהמדפסת שתבחרו מסוגלת לעמוד בעומס ההדפסה שלכם, שכן דגמים שונים של מדפסות לייזר מותאמים להיקפי הדפסה שונים. בחירת מדפסת שאינה חזקה מספיק עלולה להוביל לתקלות, ירידה באיכות ההדפסה ועלויות תחזוקה גבוהות יותר. אם כן, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • כמה עמודים אתם מדפיסים בממוצע בחודש?
  • האם אתם מדפיסים בעיקר טקסט או גם תמונות?
  • האם אתם צריכים להדפיס בפורמטים מיוחדים, כמו A3 או A4?

איכות ההדפסה

מדפסות לייזר שחור לבן הן בדרך כלל זולות יותר ממדפסות צבעוניות, אך הן מתאימות להדפסת טקסטים ותמונות בשחור לבן בלבד. כך שאם אתם מעוניינים בהדפסה צבעונית, תצטרכו להשקיע עוד כמה שקלים על מדפסת צבעונית. כמו כן, רזולוציית ההדפסה נמדדת ב-DPI (נקודות לאינץ'). ככל שרזולוציית ההדפסה גבוהה יותר, כך המדפסת תהיה יקרה יותר, ואיכות ההדפסה תהיה טובה יותר. שאלו את עצמכם:

  • האם אתם זקוקים להדפסה צבעונית או שחור לבן?
  • מהי רזולוציית ההדפסה הנדרשת לכם?

גודל ועיצוב

מדפסות לייזר מגיעות בגדלים ובצורות שונות. ודאו שהמדפסת שתבחרו מתאימה למרחב העבודה שלכם. השאלות הבאות יוכלו לעזור לכם למצוא את המדפסת המתאימה והרלוונטית לכם:

  • כמה מקום יש לכם על השולחן או בחלל החדר?
  • האם אתם מעוניינים במדפסת בעלת עיצוב מודרני ואטרקטיבי?

פונקציות נוספות

מדפסות לייזר רבות מציעות פונקציות נוספות מלבד הדפסה, כגון סריקה, מכונת צילום ופקס. בחירת מדפסת רב-תכליתית יכולה לחסוך לכם מקום ועלויות. לכן חשוב לבחור מדפסת המציעה את הפונקציות הדרושות לכם. שכן, גם אם היא יקרה יותר, עדיין בבחינת כלל המוצרים הדרושים לכם, אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף.

אילו סוגים קיימים למדפסות לייזר?

מדפסות לייזר הינן עולם ומלואו, המגיעות בדגמים שונים, בעלי תכונות שונות. אלו הדגמים והתכונות המרכזיות במדפסות הלייזר שלנו בגסטטנרטק:

מדפסת לייזר שחור-לבן – פתרון יעיל ומהיר לעסקים קטנים ובינוניים, נותנת מענה מושלם להדפסת כמויות גדולות של מסמכים. הדפסה רציפה של עד 35 דפים, שתעזור לכם לעמוד בקצב העבודה.

מדפסת לייזר צבעונית – חגיגה של צבעים וגרפיקה! מדפסת זו מושלמת למעצבים, חברות פרסום וכל מי שזקוק להדפסות איכותיות וברזולוציה גבוהה. גודלה מעט גדול יותר ממדפסת שחור-לבן, אך היכולות המתקדמות שלה מפצות על כך.

מדפסת לייזר משולבת – עולם שלם של פונקציות במכשיר אחד! הדפסה, צילום, סריקה ופקס – כל מה שצריך במשרד אחד. יתרון נוסף של מדפסות משולבות הוא המהירות הגבוהה של העבודה שלה, אשר הופך אותה לפתרון מושלם לכל עסק ולמשתמשים ביתיים. זמינה הן בשחור-לבן והן בצבע.

מדפסת לייזר צבעונית אלחוטית – חופש הדפסה מכל מקום! התחברו לרשת אלחוטית והדפיסו מכל מכשיר ברשת – מחשב נייד, טלפון חכם ועוד. פתרון נוח ומתקדם המאפשר לכם לעבוד בצורה יעילה וחופשית.

לסיכום

רכישת מדפסות לייזר יכולה להיות משימה פשוטה וקלה, אם תדעו מה לבדוק והיכן. השוואת מחירים בין דגמים שונים, תוך התחשבות בעלות ההדפסה לטווח הארוך, יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף. בעת ההשוואה בין דגמי המדפסות השונים, זכרו: מדפסות לייזר חדשות יכולות להיות יקרות, אך הן מציעות אחריות יצרן ותמיכה טכנית, שיכולות לחסוך לכם כסף על תיקונים ו/או תקלות בלתי צפויות.