טיפים לבחירת מדפסות משולבות

מדפסת משולבת – כפי שמעיד עליה שמה היא משלבת ביצועים שונים. היא משלבת מכונת צילום, סורק ופקסימיליה. היא מאפשרת לקבל הדפסה איכותית, ברזולוציית צבע אידיאלית. על מנת למקסם את יתרונות המדפסת המשולבת נכון ורצוי לבצע רכישה מושכלת של מדפסת שתיתן לכם את המענה הטוב ביותר לצרכים ולדרישות, תוך התחשבות בתקציב העומד לרשותכם.

מדפסת משולבת, רב תכליתית, מותאמת להדפסה מהירה, עם צבע או בלעדיו מאפשרת לכם להפיק מסמכים ברמה הגבוהה ביותר, לרבות אפשרות הדפסת מסמך משני צדדי הנייר.

מדפסות משולבות בוחרים במחשבה תחילה

מתלבטים באיזו מדפסת לבחור? להלן טיפים אחדים שיסייעו לכם לבחור את המדפסת האידיאלית עבורכם.

  1. מה השימוש בעיקרי במדפסת? כמה דפים אתם אמורים להדפיס בה ובאיזו תדירות? האם אתם נדרשים להדפיס גם תמונות? השיבו לעצמכם על השאלות האלה לפני הרכישה.
  2. אם אתם נדרשים להדפיס כמויות גדולות של חומר בשחור לבן – מדפסת לייזר עדיפה על מדפסת דיו.
    חשוב לציין שאיכות תמונות צבעוניות במדפסת לייזר נמוכה יותר מאשר במדפסת דיו.
    עם זאת – מחירה גבוה יותר, אבל שימוש תכוף בה עשוי להפוך את ההשקעה בה לכדאית ומשתלמת גם מהבחינה הכספית.
  3. אם אתם מרבים לסרוק חומר, לשלוח פקסים, לצלם ולהעתיק – מדפסת משולבת היא החלופה הטבעית, המתבקשת והמועדפת ללא ספק.
  4. אם אתם נדרשים להדפסה ברזולוציה גבוהה (חדה) ודאו כי המדפסת המוצעת לכם מסוגלת אכן לבצע הדפסה איכותית ברמה הנדרשת.
  5. מדפסות מוצעות במגוון אפשרויות. אם אתם לא זקוקים להדפסות צבעוניות אין כל סיבה לרכוש מדפסת עם שישה צבעים.
  6. השוו מחירים בין סוגי המדפסות וקחו בחשבון את שני הפרמטרים החשובים ביותר – דיו ונייר. ברור כי אפשרות הדפסה דו-צדדית מוזילה את עלויות הדפוס באופן משמעותי.
  7. ריבוי המשתמשים במדפסת הביתית, לרבות מי שנזקקים לסריקות בה הופכים את רכישתה של המדפסת המשולבת לאופציה מועדפת.
    מסמכים סרוקים מהווים כיום חלופה למסמכים שנשלחים בדואר ולא אחת מייתרים את הצורך בשליחת מסמכים בדואר רגיל כאשר קל ומהיר וזול יותר לשלוח אותם סרוקים בדואר אלקטרוני.
  8. בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים מומלץ לרכוש מדפסת אל חוטית עם חיבור לאינטרנט ולטלפונים חכמים כך שניתן להדפיס ישירות ממכשירים אלה.
  9. רכשו את המדפסת המשולבת המתאימה לכם לאחר הגדרה ואפיון של צרכים ושימושים. מומלץ להתייעץ עם המומחים העומדים לרשותכם כאן באתר.

מדפסות משולבות לכל שימוש שהוא

אנו בגסטטנר, כמי שמתמחים בפתרונות הדפסה כוללים הן לשוק המוסדי והמסחרי והן למשקי בית פרטיים – מעמידים לרשותכם את כל מאגרי
הידע ומשאבי הניסיון המקצועי המצטבר שלנו על מנת לספק לכם את הפתרון המתאים לכם ביותר.
לבד ממדפסות בכלל ומדפסות משולבות בפרט אנחנו מספרים מכשירים למשרד, תוכנות לניהול הדפסות, פתרונות חומרה, ייעוץ מקצועי, עצות, המלצות וטיפים לקנייה מושכלת וחסכונית.

המדפסות המשולבות שאנחנו מציעים ללקוחותינו מאפשרות להם ניהול אפקטיבי של ממשקיהם המורכבים, חוסכות מקום במשרד ומוזילות את הוצאות הרכישה והתפעול השוטף.

שילוב של מדפסות איכותיות ושירות לקוחות בלתי מתפשר שנותן מענה לכל צורך או בעיה הנוצרות במהלך השימוש, הדרכה יסודית וסבלנית
בתפעול המדפסות, חיבור לרשת מקומית, התקנת כל תוכנה נדרשת, תמיכה טלפונית שוטפת לכל תקלה וביקור טכנאי למניעת תקלות ו/או לתיקונן, כל אלה הן רווחים ודאיים של לקוחות החברה.

כיום, יותר מאשר בכל תקופה אחרת בעבר, כאשר התקשורת העסקית והחברתית מתבצעת בממשקים דיגיטאליים מורכבים, מדפסות משולבות רב תכליתיות ורב שימושיות
נותנות מענה רחב יותר מאשר הדפסת מסמכים כשלעצמם, פעולה חיונית, נדרשת והכרחית במקומות רבים.
בהינתן הצורך והשימוש התכוף במדפסות משולבות- יש לכם כתובת וגב חזק לתמיכה, לייעוץ ובעיקר למכירת המדפסת שתפיקו ותמצו ממנה את מלוא הפוטנציאל הגלום בה לכל צורך שהוא.

מדפסות משולבות

רוצים לקרוא טיפים נוספים?

במאמר הבא תקבלו 5 טיפים חשובים לטיפול במכונת צילום.