איך בוחרים גיליוטינה למשרד בצורה נכונה?

גיליוטינה IDEAL

היום המושג גיליוטינה אינו המושג שידענו עליו בימי הביניים.. מדובר על מכשיר מיוחד המיועד למטרת שימוש משרדי, אשר חותך נייר וקאפות. הגיליוטינות המשרדיות התפתחו בשנים האחרונות וניתן לראות עלייה בשימוש בהם. ישנן שני סוגים של גיליוטינות, הראשונה היא בעלת סכין ארוכה, כאשר הלהב יורד על האובייקט מלמעלה עד למטה. גם חומרי הגלם אשר מהן עשויות הגיליוטינות עשויים להיות שונים, כאשר ישנן כאלה שמיוצרות מפלדה וכאלה שמיוצרות מפלסטיק.

ישנם רוחבים משתנים, אשר באמצעותם ניתן לחתוך ניירות. למשל גיליוטינות גלגלת, הן אלה שנפוצות יותר לשימוש הביתי. בעלי משרדים או אנשים שעוסקים במקצועות הגרפיקה, היו שולחים את הנייר לחיתוך בבתי דפוס ששם ניתן היה לחתוך נייר באמצעות גיליוטינות מקצועיות. היום השימוש בהן גבר וניתן לרכוש גילוטינות מסוגים שונים אשר תתאמנה לצרכים של כל אחד.

דגמים גדולים של גיליוטינות לשימוש משרדי

ישנן גיליוטינות גדולות, אשר משתמשים בהן לצרכי חיתוך ניירת רבה במשרדים השונים. כאשר אתם מעוניינים לרכוש גיליוטינה גדולה, יש לשים לב לתופסנים איכותיים ובטיחותיים על מנת שהשימוש בה יהיה בטיחותי ובכך, תמנעו סכנות מיותרות. ניתן יהי לכוון את הגיליוטינה לכמות הנייר שיש לחתוך. לפני כן, עליכם לוודא כי מעצור הנייר בנוי טוב ויש לו צורה מרובעת ,אחרת לא ניתן יהיה לעשות שימוש. ניתן לחתוך באמצעות הגיליוטינה גם מגנטים המיועדים לפרסום, כרטיסי ביקור ועוד.

כיצד לבחור גיליוטינה שתספק את צרכי המשרד?

אם אתם בחיפוש אחר גיליוטינה למשרד, שימו לב לצרכי המשרד ובמיוחד, לצרכי העובדים אשר הם אלה שישתמשו בה. יש להגדיר את הצרכים מראש, למשל אם הגיליוטינה משמשת  את העובדים במשך שעות רבות ביום? או שאולי לא משתמשים בה הרבה במשרד? האם העסק שלכם, מכיל הרבה עובדים והם ממוקמים בכל מיני מקומות במשרד?

יש לציין כי נטווח המחירים של גיליוטינות משתנה יש כאלה שנחשבות ליקרות יותר וכאלה שהן פחות יקרות. יש להגדיר את התקציב, לאחר שכבר ביצעתם סקר שוק מקיף, השוויתם בין הדגמים והמחירים השונים. שימו לב לחפש יצרניות מוכרות אשר ידועות בייצור של גיליוטינות איכותיות. אפשר למצוא סוגים שונים של פיתוחים בתחום, כגון גיליוטינות הפועלות על חשמל, אלקטרוניות או ידניות. יש שמעוניינים בגיליוטינה שתהיה פחות מורכבת לשימוש נוח ופשוט. 

ככל שהגיליוטינה תהיה משוכללת יותר כך מחירה יהיה גבוה יותר 

יש לדעת, כי שכלול עולה יותר כסף ולכן, אם תרכשו גיליוטינה משוכללת יותר, מחירה יהיה גבוה יותר בשוק. לפני שרוכשים את הגיליוטינה, יש לשים לב דבר ראשון לנושא הבטיחות. יש להגן על המשתמשים בה ולהצטייד באמצעי בטיחות. יש לשים לב כי מכשיר הגיליוטינה המשרדי, מצויד בקפיץ שימנע מהלהב ליפול כאשר הוא נמצא במצב מורם. אם לא ראיתם שיש בגיליוטינה קפיץ, אל תרכשו  אותה. יש לברר כי הגיליוטינה מצוידת במגן להב, כאשר מדובר על פס מתכת שימנע מהאצבעות להחליק תחת הלהב. שימו לב גם מה ההספק של כמות הנייר בגיליוטינה, האם היא מתאימה לכמות של 20-30 ניירות?

התאמת הגיליוטינה לסוג החומר שיש לחתוך

ישהן גיליוטינות שמתאימות לחיתוך מגנטים, כך שיש לברר מה הגיליוטינה מסוגלת לחתוך. יש לשים לב כי אם אתם נוהגים לחתוך הרבה נייר על מוצריו, שהגיליוטינה תחתוך בשיטת הסרט הנע . היום, ניתן לחתוך בעליות של הגיליוטינה , כך שאין צורך למסור את הנייר ומוצריו לבתי דפוס, כי אם לחסוך כמה שיותר בעלויות ואת עבודת החיתוך, כבר תהיו מסוגלים לבצע בעצמכם.