סריקת מסמכים לעסקים

יש מיכון משרדי שחייב להיות בכל משרד, כאשר חיסרון של מכשיר אחד יכול להיות בעייתי מאוד לעבודה השוטפת. כמו מדפסות לייזר ומגרסות, גם מכונת סריקה חשובה מאוד ובלעדיה שגרת העבודה יכולה להיות מסורבלת ואיטית, לעתים גם להיעצר לחלוטין.

למה חשוב לסרוק מסמכים?

סריקת מסמכים היא אחת מהפעולות החשובות ביותר והמשרד לא יכול להיות מושלם בלעדיה. קיומו של סורק חשוב מאוד בימינו בשל סיבות רבות, כמו הנוחות, אך גם של מניעת זיהום מאסיבי של הסביבה עקב ירידה בצריכת הנייר.

ללא אפשרות לסרוק מסמכים יהיה קשה מאוד לנהל משרד כאשר יש לשלוח טפסים שונים ללקוחות, למשקיעים ולשותפים.

הסורק הוא אחד מהכלים החשובים ביותר כיום והוא נפוץ בכל משרד, אך תוכנה שתלווה את הסריקה יכולה לשפר את השימוש בכמה רמות. תכנית ארכיב לסריקת מסמכים יכולה לעשות את ההבדל וזה הזמן לפרט עליה ועל יתרונותיה.

סריקת מסמכים לעסקים

מהי תכנת ארכיב לסריקת מסמכים?

כאשר אתם סורקים מסמך מסוים הוא מגיע למחשב, כאשר הקובץ יכול להיות בכמה פורמטים לפי דרישתכם.

אין ספק שהשימוש בסורק יכול להיות יעיל במיוחד לעסק, גם בגין ההוצאות הכספיות הנמוכות עבור הניירות וגם בגלל שהרבה יותר קל לשלוח כך מסמכים, ולא להעבירם באופן פיזי או בפקס.

הבעיה היא שלא תמיד יהיה פשוט לאחסן את כל המסמכים בתיקיות, ואז גם השליפה שלהם יכולה להיות בעייתית בעת הצורך.

תכנית ארכיב לסריקת מסמכים למעשה מאפשרת לנהל עץ ארגוני של כל המסמכים סרקתם, וכך לכל מחלקה ולכל צוות יש גישה למסמכים הסרוקים בשניות בודדות.

מה היתרונות של שימוש בתוכנה זו?

תוכנת ארכיב לסריקת מסמכים מספקת שירותי סריקה מתקדמים לכל עסק ועסק ללא קשר לתחום פעילותו.

תוכנה זו יכולה להיות שימושית מאוד גם למשרדים קטנים וגם למשרדים גדולים כאשר החלוקה בעזרתה נוחה מאוד.

היתרונות של תוכנה זו רבים אך הבולט הוא כמובן הסדר והארגון. הרבה יותר קל ופשוט לארגן את המסמכים, כאשר אפשר לחלק אותם לפי כל סיווג שתרצו.

אפשר לסרוק את המסמכים בכל פורמט שתרצו, כאשר המעבר לתיקיות יהיה אוטומטי כך שאתם לא מבזבזים על כך זמן מיותר.

גם שליפת המסמך והחיפוש שלו בתוכנה, יהיה מהיר מאוד ויקצר את זמן העבודה.

מהי תכנת ארכיב לסריקת מסמכים

זה הזמן לחסוך מקום במשרד

באמצעות תוכנת ארכיב אין כל סיבה שתחששו מסריקת מסמכים. אך מסמך לא יילך לאיבוד ולמעשה הסדר והארגון רק ייטיבו עמכם.

חשוב לזכור כי סריקת המסמכים יכולה להיות יעילה מאוד בגלל ביטול הצורך בארכיון. במקום לתייק את כל המסמכים והטפסים בקלסרים שיתפסו מקום רב, לעתים יחידות מדפים שמתפרסות על מטרים רבים, אתם יכולים להעביר הכל לאחסון דיגיטלי שכמובן עולה הרבה פחות ונוח הרבה יותר.

זה יכול לחסוך לכם את הצורך בארכיון וכך את דמי השכירות הרבים שאתם משלמים בכל חודש לפעילות המשרד. בנוסף, יש גם סורקים שמשולבים עם מכונות צילום למשרד.

סריקה ברמה הכי גבוהה שיש

עד כה סיפרנו לכם עד כמה תוכנת ארכיב לסריקת מסמכים יכולה להיות מועיל הודות לממשק הנוח שלה ולאפשרויות היצירתיות שלה, אך חשוב לזכור ששירותי סריקה איכותיים נמדדים גם באיכות הסריקה.

כמו מדפסות משולבות שיכולות להדפיס באיכות משתנה, אם הסריקה לא תהיה באיכות הכי גבוהה שיש, אי אפשר לומר שהיא תשרת את העסק בצורה מושלמת.

אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם, שירותי סריקה עם תוכנת ארכיב תספק לכם את האיכות הכי גבוהה שאתם יכולים לדמיין כך שגם בהדפסה חוזרת תקבלו את אותו המסמך בדיוק באותה האיכות.

רוצים גם? לחצו כאן וצרו איתנו קשר!