החידושים האחרונים בתחום מדפסות הלייזר 

הטכנולוגיה חדרה אל תוך חיינו ושיפרה כמעט כל אפיק בחיי היום יום, החל מהיכולת לתקשר עם האחר, דרך הנגישות למידע ועד פיתוחים טכנולוגיים בתחומים שונים לרבות ברפואה, במחקר, בדפוס ועוד.

במאמר הבא נתייחס להשפעת הטכנולוגיה על מדפסות הלייזר  ומדפסות הלייזר  הצבעוניות בפרט,  ועל הקשר שלהן למיכון המשרדי,  תוך דגש אודות החידושים האחרונים שהופכים את חווית ההדפסה למשובחת ויצירתית יותר ואף מאפשרת סביבת עבודה ייעלה ומשמעותית מזו שהתרגלנו אליה עד היום.

חשוב שתכירו מספר מוצרים ושירותים אשר יהפכו את העבודה שלכם לקלה יותר, מהירה יותר ובעיקר נגישה יותר. בין אם מדובר על מדפסות לייזר צבעונית או על מדפסת משולבת, חשוב להכיר את החידושים האחרונים בתחום ולבחור את דגם מכונת צילום הנכונה ביותר עבורכם ועבור הארגון שלכם.

מיכון משרדי

היכולת להדפיס מהטלפון (mobile print)

תחשבו על היכולת להדפיס מסמכים היישר מהטלפון הנייד, מבלי להעביר חומרים למייל המחובר למדפסת ומבלי להסתבך עם עיכוב בלוחות הזמנים בשל לוגיסטיקה מיותרת.

נכון להיום, ישנה אפשרות להדפיס תכנים ומסמכים היישר מנייד ובאמצעות יישום מובייל פרינט. על מנת לבצע הדפסות מהנייד אין צורך להסתבך בנבכי הטכנולוגיה אלא להוריד את היישום ולהתקינו.

מרגע שהיישום יותקן, הוא יאתר בעצמו את המדפסות אשר פועלות ברשת האלחוטית ו/או מחוברות לרשת הקווית (אוטומטית) ומרגע זה והילך אתם יכולים לשלוח הדפסות מהנייד ולראות תוצאות תוך דקות בודדות.

הדפסה בענן

ארגונים רבים נעזרים באופציה של הדפסה בענן ובצדק, הדפסה בענן מאפשרת לכל בעל גישה (עובדים, שותפים ולקוחות) להדפיס את המתבקש דרך הנייד בכל נקודת זמן ומכל מקום בו ישנה מדפסת אלחוטית.

הדפסה בענן מאפשרת לכל אדם לחסוך זמן רב ולהתייעל, הן ברמה הכלכלית והן ברמה הניהולית. ברגע בו מתעורר הצורך להדפיס מסמך ספציפי, אך בשל אבטחת מידע לא ניתן להתיר גישה לשרתים, ההדפסה בענן מהווה פתרון אולטימטיבי.

הדפסת ענן מאפשרת לכל ארגון לייתר את הצורך הפיזי של חיבור מכשיר הנייד כמו גם התקנת הדרייברים אשר עלולים לגרום לכאוס. הדפסה בענן מאפשרת לארגונים / עסקים לשתף משאבים גם אם אין בהם קשרים עסקיים ישירים.

בנוסף, ההדפסה בענן מאפשרת יעילות גבוהה בתהליכי העבודה.

שירות Xerox® Easy Translator

מדפסת משולבת משרדיתשירות תרגום בענן הוא שירות יעיל המיועד לעסקים שתרגום מסמכים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך עבודתם.

את התרגום (תרגום מכונה), ניתן לקבל מהטלפון הנייד, מהמחשב או מהמדפסת,  וכן גם אם זוהי מדפסת לייזר צבעונית :), התרגום מזהה כ –  40 שפות שונות וניתן לקבל אותו ב- 20 סוגי פלט שונים וביניהם קובץ MS, PDF, OFFICE ועוד.

שירות זה מאפשר זיהוי של תווים אופטיים ועבור מסמכים עבורם יש לקבל תרגום ברמת שפת אם, ניתן להזמין תרגום אנושי.

אוטומציית הדפסה

הטכנולוגיה המתקדמת והמשתפרת ללא הפסקה, מייצרת לנו העסקים, יכולות אוטומטיות רבות – וכל זאת ברמת הקלות שבהתקנה, שימוש, הגדרת דרישות וכדומה.

אוטומציית הדפסה מאפשרת לבצע משימות דפוס ועבודות באופן מהיר וקל יותר לצד הגדלת התפוקה של משימות הדפסה שונות (קלות ומורכבות כאחת), משימות חוזרות ועבודות שבשגרה.

אוטומציית ההדפסה מתאפיינת בקלות וגם המשתמש החדש ביותר, יוכל להפוך להיות מומחה בקלות ובמהירות. כך או אחרת, מדובר בשירות המאפשר חיסכון בזמן לצד יכולות מעקב (באמצעות המרה לקבצי PDF באופן אוטומטי).

תכונות עיקריות:

  • ממשק גרפי מלוטש וידידותי למשתמש.
  • מדפסת וירטואלית בעלת יכולות המרה אוטומטיות.
  • יכולות עריכה.
  • שיפור דיוק ההדפסה טרם שליחה להדפסה.
  • תוספות שונות כגון תוויות, סימני מים וכדומה.
  • האצת עבודות באמצעות תזרים עבודה אוטומטי והגדלת התפוקה.

היישומים העיקרים באוטומציית ההדפסה הם 50+ תבניות תעשייה מוגדרות מראש, הפיכת משימות קדם דפוס וסיום משימות לקלות, מהירות ואף חסכוניות.ייעול תהליך העבודה בעזרת ConnectKey

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל ארגון וכל בית עסק הוא המיכון העסקי אשר מייעל את העבודה, אין ארגון שלא יהיה מרוצה מכך וישאף לכך.

טכנולוגיית ConnectKey מצליחה להפוך את המדפסת לעזר עבודה מאוד חכם במשרד שלכם. עם השנים, הטכנולוגיה מתפתחת יותר ויותר והופכת את הכל לנגיש, אונליין וזמין.

הטכנולוגיה הזו מצליחה לקחת את כל התכונות המוכרות והנדרשות כגון העתקה, הדפסה, סריקה וכדומה, ומשלבת טכנולוגיות חדשות ונוספות כגון תרגום, יצירת מסמכים אלקטרוניים ועוד.

דרך ייעול נוספת המתאפשרת תודות לטכנולוגיית ה ConnectKey היא העובדה שניתן לבצע את עבודת המשרד בכל זמן ובכל מקום, כך, ובמידה ומתעוררות בעיות באמצע הלילה או ביום חופש, אין צורך לרוץ למשרד וניתן לטפל בהן מרחוק.

מאפייני הטכנולוגיה הם:

  • אבטחה
  • שירותי הדפסה מנוהלים
  • התאמה אישית
  • ממשק ידידותי למשתמש הדומה לממשקים מוכרים כגון סמארטפונים
  • יכולת ומוכנות לעבוד עם כל סוגי המכשירים הניידים ושירותי הענן.

 לסיכום

ישנם לא מעט חידושים בעולם המדפסות וזה כולל מדפסות לייזר צבעונית, מדפסת משולבת, מגוון סוגי ודגמי מכונת צילום ועוד.

חשוב מאוד לדעת מהיכן לרכוש, כיצד לעשות שימוש נכון ואיך למקסם את המוצר על מנת שהוא יעבוד עבורכם. הטיפ שלנו הוא להסתייע במומחים לכך וליהנות ממוצרים וטכנולוגיות אשר יהפכו את העבודה שלכם לקלה, מהירה וזמינה מכל מקום ובכל שעה.