איזו מדפסת משולבת כדאי לקנות

מדפסת משולבת היא אחד מכלי העבודה המשרדיים וגם הביתיים החשובים ביותר.

אמנם שירותים שונים ניתנים היום בצורה מקוונת, אך עדיין הצורך בביצוע הדפסות הן במשרד והן בבית הוא גדול, בין אם מדובר על הדפסת מאמרים ועבודות לסטודנטים או תלמידים, בין אם אלה מסמכים לרשויות השונות ובין אם אלה מסמכים שונים לעבודה השוטפת של העסק.

מדפסת משולבת כוללת בתוכה גם את עבודתם של מכשירים נוספים כמו פקס, סורק ומכונת צילום שגם להם זקוקים לא מעט הן במשרד והן בבית. לכן חשוב לבחור מדפסת המתאימה לצרכים, לכמות ההדפסות ולתכונות משמעותיות בהדפסה.

איזו מדפסת משולבת כדאי לקנות

טיפים לבחירת המדפסת המשולבת המתאימה ביותר

  • כמות ההדפסות: הבדל משמעותי בין עבודת המדפסת בעסק לבין עבודתה בבית היא כמות ההדפסות. מדפסת לייזר בנויה ומתאימה יותר לכמות הדפסות גדולה מאשר מדפסת הזרקת דיו אך היא גם יקרה יותר. לכן, כאשר מדובר על כמות הדפסות גדולה מדפסת משולבת מסוג מדפסת לייזר תחזיר את ההשקעה ואף תשתלם לטווח הארוך. בכמות הדפסות קטנה יחסית מדפסת הזרקת דיו תספיק.
  • הדפסה בצבע או שחור לבן: אם מרבית ההדפסות שלכם הן בשחור לבן וכמות ההדפסות גדולה כדאי לרכוש מדפסת לייזר. אם חלק גדול מן ההדפסות הוא בצבע וכמות ההדפסות הכוללת אינה גדולה מדפסת הזרקת דיו עדיפה.
  • רזולוציה מתאימה: למדפסות השונות רזולוציות גבוהות יותר או פחות. אם חשובה לכם רזולוציה גבוהה השוו בין סוגים שונים של מדפסות ובדקו את הרזולוציה בכל אחת מהן. את הרזולוציה תמצאו במפרט הטכני של המדפסת בו תוכלו גם לבדוק את קצב העבודה של המדפסת, פרמטר חשוב ומשמעותי בכמות גדולה של הדפסות, במיוחד הדפסות רציפות של אותו קובץ.
  • מדפסת אלחוטית: היום הצורך להדפיס ישירות מהאינטרנט או מהסמארטפון הוא גבוה. מדפסת אלחוטית עם חיבור ישיר לאינטרנט ולסמארטפון הופכת את ההדפסה לקלה ונוחה משמעותית מאשר אם למדפסת אין חיבור ישיר.
  • מדפסת נוחה לצילום וסריקה: כיוון שזו מדפסת משוולבת בה מתבצעים גם צילום וסריקה חשוב שהיא תהיה בנויה בצורה הנוחה לפעולות אלה. ישנן מדפסות משולבות בעלות מבנה של פקס בהן מוכנס דף בודד לחריץ הזנה וישנן מדפסות בעלות משטח זכוכית אופקי בדומה למכונת צילום. המבנה הדומה לזה של מכונת צילום נוח יותר לצילום וסריקה ומאפשר צילום וסריקה מתוך ספר.
  • דיו ונייר: אלה שני פרמטרים משמעותיים המשפיעים על מחיר ונוחות השימוש במדפסת. אפשרות הדפסה דו צדדית תחסוך משמעותית בנייר כך שאם כמות ההדפסות גדולה והדפסה משני צידי הנייר מתאימה לכם מומלץ לרכוש מדפסת עם אפשרות כזו
  • מחיר: מחיר הוא כמובן חלק חשוב בשיקולי הבחירה של המדפסת אך חשוב לקחת בחשבון לא רק את מחיר המדפסת עצמה אלא את מחיר השימוש בה. כפי שציינו, לנייר ודיו או טונר ישנו חלק תחשוב במחיר השימוש. לכן חשוב לבחור מדפסת המתאימה לצרכים שלכם בדיוק, לא מומלץ להתלהב יתר על המידה מתכונות שאינן נחוצות לכם וגם להיפך- לא לוותר על תכונות שמשמעותיות לאופן השימוש במדפסת בגלל רצון לחסוך במחירה.
  • שירות ותיקונים: מומלץ לרכוש מדפסת שיוצרה על ידי חברה הנחשבת מקצועית ואמינה. לא חייבים לרכוש את המותג המוכר והנחשב ביותר בתחום אך כן לדעת שמדובר על חברה מקצועית ואמינה. בנוסף, חשוב לרכוש את המדפסת ממקום מקצועי אשר יספק לכם שירות, ידע לענות לכם על כל שאלה וגם יספק שירות תיקונים. חברת גסטטנר היא חברה מובילה בתחום שיווק מכשור משרדי כמו מדפסות, כולל מדפסות משולבות למיניהן. זוהי חברה עולמית שעובדיה מומחים בתחום וידעו להדריך אתכם בחידושים ושדרוגים שישנם תחום המדפסות וידעו לייעץ לכם בבחירת המדפסת המתאימה ביותר עבורכם.