טיפים לתחזוקה ושמירה על המגרסה המשרדית

מהי מגרסה משרדית ומדוע אנחנו זקוקים לה?

מגרסות הנייר המשרדיות כבר מזמן הפכו להיות כלי עבודה הכרחי במשרדי עבודה רבים. כיום, משמשת המגרסה המשרדית לא רק כאמצעי יעיל לאבטחת מידע והשמדת מסמכים רגישים, אלא ככלי מתקדם לייעול העבודה היומיומית במשרד.

המגרסה המשרדית מאפשרת למשרדים שעושים שימוש רב באמצעים מודפסים ומסמכי נייר מסוגים שונים לטפל באופן קל ומהיר בכמויות הנייר האדירות. הכלי העוצמתי הזה מגיע במגוון טכנולוגיות ודרגות איכות, והוא יכול להתאים למשרדים שזקוקים לגריסה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר, או למשרדים שפשוט מעוניינים להיפטר מכמויות אדירות של נייר ביעילות.

החשיבות של תחזוקה וטיפול שוטפים של המגרסה המשרדית

אם החלטתם לשדרג את המשרד במגרסת נייר איכותית חשוב שתכירו כמה כללים וטיפים שיעזרו לכם לשמור עליה לאורך זמן. כמו כל ציוד מכאני אחר, גם המגרסה המשרדית עלולה להתקלקל אם לא תקפידו על תחזוקה וטיפול נכונים.

מגרסות משרדיות מהדור החדש מורכבות ממכלולים מכאניים עדינים ומורכבים. מטרתם היא כמובן לייעל את העבודה המשרדית ולהתמודד עם כמויות גדולות של נייר וחומרים מודפסים בקלות תוך זמן קצר. עם זאת, המנגנונים הפנימיים הללו גם נוטים לצבור בלאי ותקלות.

חשוב להבין כי התחזוקה השוטפת יכולה להאריך את חיי המגרסה המשרדית וכמובן לחסוך ביקורים מיותרים של טכנאים ואנשי תמיכה טכנית.

טיפים לשמירה על המגרסה המשרדית

  • הגדירו מראש את הצרכים שלכם – התאמה של המגרסה המשרדית לצרכים האישיים שלכם ושל עובדי המשרד יכולה למנוע תקלות מיותרות לאורך השנים. כך למשל, מגרסת רצועות אישית וודאי לא תתאים עבור משרד עריכת דין שמטפל מדי יום במאות מסמכים רגישים. לא רק שזו לא תייעל את תהליכי העבודה במשרד, היא גם מהר מאוד תישחק עקב עומס העבודה שלא מתאים ליכולות שלה.

זכרו – המגרסה צריכה להתאים לאופי העבודה במשרד ולכמות המסמכים היומית שעוברים גריסה/השמדה. אם מדובר במשרד שמטפל במסמכים רגישים ברמת אבטחה גבוהה, למשל, ההמלצה היא לרכוש מגרסה איכותית ומאסיבית שתוכל לגרוס בקלות וביעילות את כל החומרים המודפסים.

  • הפעלה נכונה של המכשיר – חברת גסטטנרטק מיכון משרדי מציעה לקהל לקוחותיה ציוד משרדי איכותי וקל לתפעול. במידה ותקפידו על הפעלה נכונה של המגרסה המשרדית ותפעלו אך ורק על פי הוראות היצרן תוכלו להנות ממנה לאורך זמן וללא תקלות. כל סטייה מהוראות ההפעלה הרגילות (הזנת כמות גדולה מדי של דפים או גריסה של חומרים לא מתאימים למשל) יכולה לגרום נזק בלתי הפיך למכונה ולהשבית אותה לאלתר.
  • תחזוקה שוטפת – הקפידו להסיר את פסולת הנייר המיותרת לאחר כל הפעלה, הקפידו לנקות את אזור הלהבים באופן תכוף – כמות גדולה של שאריות נייר באיזור זה יכולה לגרום לתקלות ולעבודה לא יעילה של המגרסה המשרדית, נקו אבק ולכלוך גס אחר שמצטברים על חלקי המכונה השונים, והקפידו למרוח שמן סיכה (על פי הוראות היצרן) לשמירה על הלהבים ושאר חלקי המגרסה המשרדית.
  • חשוב לזכור שמגרסות הנייר המתקדמות שנמכרות כיום בשוק אינן דורשות תחזוקה אינטנסיבית ויקרה כמו בעבר. כך למעשה, הקפדה על מספר כללים פשוטים וקלים לביצוע תוכל להאריך את חיי המגרסה שלכם באופן משמעותי. 
  • שימו לב לנוריות החיווי – במגרסות משרדיות חדשות קיימת מערכת אלקטרונית מתקדמת הכוללת נוריות חיווי והתראות על עבודה לא תקינה של המכונה. חשוב מאוד להתייחס לכל התראה שכזו ולא להתעלם מנוריות החיווי – הן מסייעות לאתר תקלות או פעילות לא תקינה של המגרסה המשרדית כבר בשלבים מוקדמים, ויכולה לכוון אתכם או את הטכנאי אל עבר פתרון מהיר ואיכותי של התקלה.
  • אחריות – רכישת מגרסה משרדית עם תעודת אחריות היא הביטוח האישי שלכם בעבור כל נזק או תקלה שנגרמים למכונה. לעיתים, ומסיבות שאינן תמיד ברורות, מתחילות לצוץ תקלות אשר מקשות על התפעול של המגרסה המשרדית. במצבים כאלו אחריות מקיפה שנותנת מענה מהיר ומקצועי למגוון רחב של תקלות היא הפתרון האידיאלי עבורכם.

שירותי תחזוקה חיצוניים

הקפדה על תפעול תקין ותחזוקה קבועה של המגרסה המשרדית יעזרו לכם לשמור עליה ככלי עבודה איכותי ויעיל לאורך זמן. עם זאת, לעיתים אנו נאלצים להתמודד עם תקלות חמורות יותר שעלולות לגרום לבלאי מואץ של המגרסה, ובמקרים מסוימים אף להשבתה והרס מוחלטים שלה.

במידה ונתקלתם בתקלה מהותית שאינכם יכולים לתקן באופן עצמאי חשוב מאוד לפנות בהקדם לאנשי מקצוע חיצוניים. מגרסת נייר משרדית, כמו אביזרי מיכון משרדי אחרים, כוללת מנגנונים מכאניים מורכבים ומכלולים עדינים שיכולים להתקלקל מדי פעם. כדי לפתור תקלות מורכבות מן הסוג הזה יש להתייעץ עם טכנאים חיצוניים אשר בידיהם הכלים ומערכות התחזוקה הנדרשות על מנת להחזיר את המכונה שלכם לפעילות תקינה.

אנו מציעים לקהל לקוחותינו שירותי תמיכה מתקדמים, כולל מרכז תמיכה טכנית מקוונת. הצוות שלנו מורכב מאנשים טכניים אשר עברו הכשרות מלאות והוסמכו לעבוד עם כלל המוצרים שאנו מספקים.