שירותי הדפסה לעסקים

בעולם העסקים המהיר של היום, מדפסות יעילות, אמינות, מהירות וחסכוניות הן מוצר חיוני וחשוב לפעילות היומיומית, כמעט בכל משרד ולכן יש חשיבות רבה לנושא של שירותי הדפסה מקצועיים. אנחנו בגסטטנרטק, מבינים את הצרכים הייחודיים של כל עסק ועסק, ומגוון המדפסות שלנו נועד לתת מענה למגוון דרישות. במאמר זה, נסקור את סוגי המדפסות הזמינות, תוך התמקדות במדפסות לייזר ומדפסות בשילוב מכונות צילום, ונראה לך מדוע Gestetnertech היא הבחירה הנכונה שלך לכל צורכי ההדפסה העסקית שלך.

שירותי הדפסה לעסקים

מדפסות לייזר

מדפסות לייזר הן כבר מזמן אבן היסוד של המון משרדים בתחומים שונים, ולא בכדי; מהירות ההדפסה יוצאת הדופן שלהן, הדיוק והיעילות שלהן, הן רק חלק ממה שהופך אותן לכה מבוקשות. אם אתם מעוניינים ברכישת מדפסת לייזר למשרדכם, אלו התכונות שלהן שכדאי לכם להכיר:

  • הדפסה במהירות גבוהה: מדפסות לייזר יכולות להפיק כמות גדולה של מסמכים במהירות גבוהה, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור משרדים אשר צריכים הדפסת כמות גדולה של מסמכים כגון דוחות, חוזים חשבוניות ועוד, במהירות גבוהה ובאופן שוטף.
  • הדפסה איכותית, חדה ומקצועית: מדפסות לייזר מייצרות תוצרי הדפסה ברזולוציה גבוהה וחדה.

מדפסות לייזר משולבות

מדפסות משולבות הן לא רק מדפסות. כשמן כן הן, המדפסות הללו משלבות מספר מכשירים במכשיר אחד: מדפסת, פקס, סורק ומכונת צילום. העלות שלהן אמנם גבוהה יותר ממדפסות לייזר "רגילות", אך אם לוקחים בחשבון את החסכון ברכישת שאר המכשירים הכלולים בהן, הן ככל הנראה יחסכו לכם לא מעט כסף.

אז איך נבחר שירות הדפסה?

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להחליט בשירות המתאים לכם:

  • למי שמעוניין לחסוך במקום פיזי במשרד, או שאין לו מקום גם למדפסת, גם לפקס, גם למכונת צילום, וגם לסורק, מדפסת משולבת יכולה להיות פתרון נהדר ונותנות מענה מעולה של שירותי הדפסה.
  • למי שנמאס לו לאחסן טונרים ומיכל דיו למוצרים רבים ושונים. מדפסת לייזר משולבת מכילה בתוכה את כל הטונרים ומיכלי הדיו הנדרשים לתפעול המכשיר.
  • למי שרוצה להפסיק להיות קשור בהסכמי שכירות או שירות עם ספקים שונים למוצרים שונים.
  • למי שיש לו צורך עסקי בסריקה והפצת מסמכים רבים בתוך העסק.

למה לבחור בגסטטנרטק?

ניסיון עשיר בתחום שירותי ההדפסה

כנציגה הבלעדית של חברת גסטטנרטק העולמית משנת 1931 ועד היום, גסטטנרטק היא החברה המובילה והותיקה בארץ להפקת מסמכים משרדיים, ניהולם והפצתם עבור השוק העסקי הישראלי.
כל זאת, בשילוב שירותים עסקיים שונים הכוללים, בין היתר, תמיכת לקוחות וייעוץ ברמה עולמית, המאפשרים לכל לקוח להפוך את העסק שלו לפרודוקטיבי, יעיל ובסופו של דבר לרווחי יותר.

בגלל המדפסות האיכותיות

המדפסות האיכותיות שלנו בגסטטנרטק מאפשרות לכם להיות עם ראש שקט בכל הנוגע לשירותי הדפסה, צילום, גריסה ועוד. הן מגיעות עם אחריות, ובשימוש נכון ואחראי, יוכלו לשמש אתכם למשך שנים רבות. כמו כן, עם כל מדפסת, כמו כל מוצר שתמצאו אצלנו בגסטטנרטק, מגיע עם שירות תמיכה מלא, התקף לכל אורך חייה של המדפסת, על כל מקרה של תקלה ובקרה שוטפת.

בגלל התמיכה ורמת השירות הגבוהה

אצלנו בגסטטנרטק, כל לקוח זכאי לתמיכה מלאה המיועדת לסייע לו לשמור על תפקוד תקין של המוצר שברשותו, זאת ללא הגבלה בכמויות וללא חיוב מעבר למחיר הקבוע לדף מודפס. גישה זו מבטיחה ראש שקט, ללא הפתעות במחירים או שינוי בעלויות, וכפועל יוצא, שליטה מלאה על ההוצאות ורמת שירות גבוהה.

אלו רק חלק מכל השירותים שמקבלים לקוחותינו:

שירותי תחזוקה מתקדמים הנותנים מענה ישיר ומקיף לקהל לקוחותינו

  • הספקת המוצרים למשרדי הלקוח
  • התקנת המוצרים וחיבורם לרשת המקומית
  • התקנת תכנות הפעלה דרך הרשת המקומית
  • הדרכת שימוש במוצר
  • תמיכה טלפונית להסברי שימוש ופתרון בעיות
  • ביקור טכנאי פיזי במשרדי הלקוח לטיפולי מנע ולתיקון תקלות שוטפות
  • הספקת חלקי חילוף למוצרים לפי הצורך

בגלל המגוון הרחב של שירותי הדפסה לעסקים

בגסטטנרטק תמצאו מגוון רחב של מיכון משרדי מתקדם, כגון מכונות צילום, מדפסות לייזר, פקסים, מגרסות, ציוד עזר לחיתוך וכריכת מסמכים, תוכנות לניהול מדפסות ברשתות מקומיות ועוד.

לסיכום

אנו בחברת גסטטנרטק מבינים שכל משרד הוא ייחודי, עם צרכים שונים בנושא שירותי הדפסה. לכן תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של מדפסות לייזר, הנותנות מענה לגדלים וצרכים שונים של משרדים ושירותים רבים לעסקים. אם אתם מחפשים מדפסת לייזר למשרדכם, ולא בטוחים איזו מדפסת היא המתאימה לכם ביותר, צוות המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם בבחירת המדפסת המושלמת עבור המשרד שלכם.