מדוע כדאי לרכוש מדפסות משולבות ומה הם השימושים השונים שלהן

אילו יתרונות מציעות מדפסות משולבות? מדוע כדאי לרכוש דווקא אותן ומה הם השימושים שלהן?

השוק מציע לנו כיום סוגים שונים של מדפסות. הטכנולוגיה החדשנית המתקדמת בתחום מאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לאתר את הפתרון הנכון והמתאים לו ביותר וליהנות ממענה בהתאמה מלאה. אחד הסוגים הנפוצים ביותר כיום ואולי גם הסוג האהוב ביותר, הן המדפסות המשולבות, כמו אלו המוצעות על ידי גסטטנרטק. מדפסות אלו מוצעות בטווח רחב של מחירים והן מתאימות הן לצרכים ביתיים והן לצרכי משרד או עסק.

מדפסות משולבות – כדי ליהנות משלל של יתרונות

מי שבוחר באפשרות של רכישת מדפסות משולבות במקום רגילות יגלה שהן מציעות לא מעט יתרונות, ההופכים אותן לכדאיות הרבה יותר מכל סוג אחר. מדפסות אלו, וכפי שניתן לנחש משמן, מספקות מענה לצרכים שונים ומשלבות, למעשה, בין כמה מכשירים שונים: פקס, מדפסת, מכונת צילום וגם סורק. במכשיר אחד, במדפסת אחת, אפשר לבצע פעולות שונות וליהנות גם מאיכות גבוהה. אפשר לשלוח פקס דרך המדפסת המשולבת, אפשר לסרוק בה מסמכים שונים ואף גם להגדיר את איכות הסריקה שבה מעוניינים, אפשר גם לצלם מסמכים וכמובן גם להדפיס. במקום לרכוש מספר מכשירים מסוגים שונים ולשלם על כך לא מעט כסף, רוכשים מכשיר אחד, מדפסת משולבת, המספקת מענה לכל הצרכים.

כשמדובר במשרד או בעסק, המשתמש במכשירים אלה באופן תדיר, ישנה חשיבות רבה במיוחד בבחירתו של המכשיר הנכון וגם בצמצום בהוצאות. הוצאותיו של משרד וגם עסק יכולות להיות גבוהות ורבים מחפשים דרכים לצמצם בהן ככל האפשר. נכון, אפשר למצוא את המכשירים השונים, ובעיקר בהשוואה לעבר, במחירים זולים הרבה יותר, ובכל זאת, מי שצריך לרכוש מספר מוצרים שונים מוצא עצמו מתמודד עם הוצאה כספית לא קטנה. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון גם את האיכות. מדפסות משולבות של חברות מוכרות וידועות נחשבות לאיכותיות מאד ואין צורך להחליף אותן בתדירות גבוהה. אם בעבר מדפסות החזיקו מעמד שנה או שנתיים, הרי שכיום הן מחזיקות זמן רב יותר, מה שחוסך, בסופו של דבר לא מעט כסף למשתמש.

 

 

4583

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים אותן

לפני שרוכשים מדפסות משולבות, כמו אלו המוצעות על ידי גסטטנרטק, מומלץ לערוך סקר שוק ולבחון כמה דגמים שונים. ישנן כיום לא מעט חברות, המתמחות בייצור מדפסות מסוג זה, המציעות לקהל הרחב את המוצר. כל דגם של מדפסת כולל כלים שונים שבהם אפשר להשתמש ואפשרות להגדרות, לצורך התאמתו של הפתרון אל הדרישות. מומלץ לבחון את הכלים הקיימים ולבדוק גם את אופן תפעול המדפסת. חשוב שזו תהיה מדפסת ידידותית למשתמש, מדפסת שקל להפעיל אותה. בין אם מדובר בצילום מסמכים, סריקתם, הדפסתם או שליחה בפקס, יש לוודא שכל אחת מהאפשרויות קלה ופשוטה לתפעול ולא מצריכה מהמשתמש זמן רב מדי. במרבית המדפסות המשולבות ניתן להשתמש בכל אחת מהפונקציות השונות בלחיצת כפתור אחת או שתיים וליהנות ממענה מתאים.

מדפסות באיכות גבוהה – אנחנו, התשובה!

אנחנו, בגסטטנרטק, מציעים לכם פתרונות באיכות גבוהה, אותם תוכלו לשלב במשרד או בעסק שלכם. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו שלל של מכונות צילום, פקסים, גיליוטינות וכמובן מדפסות משולבות, המיוצרות על ידי מיטב החברות המובילות בתחום. כל המוצרים שלנו מתבססים על טכנולוגיות חדשניות והם מצוינים לצרכיו השונים של העסק או של המשרד. רוצים לרכוש מדפסות משולבות לעסק שלכם? מתלבטים במה לבחור?

צרו אתנו קשר במספר הטלפון 6336*, נשמח לעמוד לרשותכם.