כך תאריכו את חיי המדפסת שלכם

לא משנה אם אתם עצמאים שעובדים מהבית, בעלי עסקים, או שכירים שמשלימים שעות עבודה "במשרד" הביתי – שימוש במדפסת משולבת יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. המדפסות המשולבות נחשבות פופולריות במיוחד בשוק הציוד המשרדי כבר שנים רבות בעיקר בזכות נוחות השימוש והתפעול שלהן, וכמובן העובדה שהן מייעלות את העבודה המשרדית באורח פלא.

כמו כל ציוד מיכון משרדי אחר, על מנת לשמור על המדפסת המשולבת לאורך זמן עלינו להקפיד על תחזוקה שוטפת שלה. מדובר במספר פעולות פשוטות מאוד שכולנו יכולים לבצע בקלות, אשר יעזרו לנו לשמור על המדפסת ולהנות מעבודה רציפה ללא תקלות.

איזו מדפסת משולבת כדאי לקנות

מדפסת משולבת – מה כוללת התחזוקה שלה?

המדפסות המשולבות כוללות מספר מכשירים (או יחידות פונקציונאליות אם תרצו) בתוך יחידה אחת מרכזית – מדפסת, פקס, סורק ומכונת צילום. מכיוון שזהו מכשיר משולב עלינו לדאוג לכל אחד מחלקיו ולוודא שכולם עובדים באופן תקין.

כמו כן, מאחר ומדובר במכשירים שעובדים בתדירות גבוהה (כמעט בכל יום) ולמשך זמן רב (הדפסה של מאות עמודים מדי יום למשל), אם לא נקפיד על התחזוקה השוטפת של המדפסת הדבר יגרור בלאי מואץ של חלקי המכונה ובסופו של דבר גם להרס והשבתה כלליים שלהם.

התחזוקה השוטפת כוללת מספר דגשים בסיסיים:

חילוץ דפים תקועים – מדפסות משולבות הן בעלות יכולת הדפסה של מאות דפים בדקה. לפני שאתם מפעילים את המדפסת בתחילת יום העבודה וודאו שהדפים הוכנסו בצורה נכונה. זכרו כי דפים שנתקעו בתוך המכשיר גורמים לעצירה של פעולת ההדפסה, אך גרוע מכך – הם יכולים לגרום גם לבלאי של הרכיבים הפנימיים במדפסת ולהשבתה כוללת של המכשיר.

ניקיון של המדפסת המשולבת – גרגרי אבק שמצטברים על מכונת הצילום, לכלוך גס, וגם שערות או חלקיקי טונר שחודרים למדפסת המשולבת פוגעים ביעילות העבודה של המדפסת ויכולים לפגוע בה לאורך זמן. מלבד זאת, חשוב לזכור שהלכלוך על גבי מכונת הצילום או הסורק עלול ליצור פסי מריחה לא רצויים על הדפים. אם מדובר במשרד גדול או חברה יצרנית, חוסר הקפדה על הניקיון של הציוד המשרדי יכול לגרום גם לבעיות מהותיות יותר בשרשרת האספקה ובניהול השוטף של המשימות היומיומיות.

כדי לפתור את הבעיה מומלץ לקנות כיסוי פלסטיק/ניילון ייעודיים ולכסות את המדפסת המשולבת בתום יום העבודה, או כאשר היא לא נמצאת בשימוש לאורך זמן.

השתמשו בנייר איכותי בלבד – שימוש בנייר איכותי יסייע לכם לשמור על איכות ההדפסה לאורך זמן. אל תתפשרו על התוצאות – אם אתם רוצים להנות ממדפסת משולבת איכותית אתם צריכים להשתמש גם בחומרי גלם איכותיים ולא לקנות ניירות זולים שלא עושים את העבודה כמו שצריך.

היעזרו בשירותיהם של אנשי מקצוע

לסיום, חשוב לזכור כי המדפסות המשולבות הן בעלות מנגנון מסובך אשר משלב בתוכו מספר מכשירים ביחידה אינטגרטיבית אחת. שלא כמו המדפסות הביתיות הפשוטות, בהן ניתן להתמודד עם רוב התקלות באופן עצמאי, כאשר מדובר במדפסת משולבת פעמים רבות נצטרך להיעזר בשירותיהם של טכנאים מיומנים.

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא לא לנסות לפתור תקלות מורכבות בכוחות עצמכם – אתם יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת ולהשבית את המדפסת המשולבת לאלתר.

אנו מעניקים שירותי תמיכה מרחוק, כמו גם שירותי מעבדה אמינים ומקצועיים. התמיכה הטכנית המקוונת, צוות הטכנאים וכמובן המעבדה החדשנית שלנו יסייעו לכם בפתרון כל תקלה שצצה במדפסת המשולבת.