שירותי מעבדה מתקדמים למדפסת

תארו לכם סיטואציה כזאת: אתם מגיעים למשרד ורוצים להוציא סוף סוף את המסמך אותו עליכם לשלוח בדחיפות. מדובר על מסמך שחייב להיות מודפס ולא להישלח אונליין. לתדהמתכם הרבה אתם מגלים כי המדפסת הראשית אינה עובדת. זוהי המדפסת בה מודפסים מרבית המסמכים המשרדיים ובלעדיה יהיו עיכובים בעבודה.

בדיוק לשם כך נועדו שירותי המעבדה המתקדמים שמספקת חברת גסטטרנק לכל לקוחותיה אשר להם היא משכירה מדפסות למשרד.

שירותי מעבדה למדפסת

מדפסת- חלק מהותי בכל עסק

מדפסות מהוות חלק חשוב בכל משרד או עסק. לא ניתן לנהל משרד בצורה אפקטיבית ללא מדפסות לעסק המתפקדות היטב ומבצעות את עבודת ההדפסה במהירות וביעילות. בכל מדפסת, החדישה והמשוכללת ביותר עלולה להתרחש תקלה או בעיה. לעיתים רק כאשר מתרחשות תקלות במדפסת ניתן לראות עד כמה היא מהווה את הלב הפועם של המשרד והחברה וללא עבודה תקינה שלה צפויים עיכובים בעבודה כולה.

שירותי מעבדה מתקדמים שמציעה חברת גסטטנרטק יביאו לכך שגם תקלות בלתי צפויות יפתרו במהירות והמשרד יחזור במהירות לשגרה.

מדפסות משרדיות אינן המדפסות הביתיות

המדפסת הקטנה והקומפקטית אינה המדפסת המשרדית. מדפסת משרדית היא גדולה משמעותית, בעלת אופציות שונות ויכולת הדפסה מהירה הרבה יותר מן המדפסת הביתית. לרוב מדובר על מדפסות לייזר אשר המנגנון שלהן שונה לחלוטין ממנגנון הזרקת דיו של המדפסות הביתיות. לכן, גם אם אתם רואים את עצמכם כבעלי ניסיון בפתרון תקלות במדפסת הביתית, עדיין מומלץ להשאיר את תיקונן של מדפסות משרדיות למומחים בתחום.

שירותי המעבדה המתקדמים שמספקת חברת גסטטנרטק יבטיחו לכם לא רק את תיקון המדפסת בעת הצורך אלא שירותים נוספים שינתנו החל מאספקת המוצרים המתאימים ביותר לצרכי העסק שלכם דרך התקנתם ועד תמיכה מרחוק והגעה לחברה לתיקונים מורכבים יותר בשעת הצורך.

תפקוד תקין של המדפסות – אינטרס משותף לכולם

בתור חברה ותיקה אנו מודעים היטב מהי המשמעות של מיכון משרדי שאינו מתפקד באופן מושלם. כיוון שאנו משכירים לכם את המדפסות ואת כלל המיכון המשרדי בעסק שלכם, האינטרס שהכל יתפקד באופן מושלם הוא אינטרס משותף שלכם ושלנו. כל עוד מדפסת אינה מתפקדת באופן מושלם לא יגבה תשלום השכירות עבורה.

אנו זמינים עבורכם בכל שעות היום לצורך תיקונים אם נדרשים. הזמינות הגבוהה שלנו משמעותית במיוחד לעסקים גדולים בהם עיכוב בעבודת המדפסות, מכונת צילום ומכשירים אחרים במשרד יכולים להיות רבי משמעות ולעכב את שרשרת הייצור. עם זאת, גם לעסקים קטנים ובינוניים תקלה במדפסת מרכזית יכול לעכב ולגרום להפסדים. אנחנו כאן כדי לכבות שריפות בדיוק ברגע שהן פורצות ולתת שירות יעיל ומהיר.

שירותי תחזוקה מקוונים ונוחים

באמצעות טכנולוגיות חדשניות אנו נותנים שירותי מעבדה גם מרחוק. כלי התמיכה והתחזוקה החדישים חוסכים במקרים רבים את הצורך להגעתו של טכנאי. תמיכה טכנית מקוונת, הכוללת מערכות אינטראקטיביות באמצעותן ניתן פעמים רבות להתגבר על בעיות. עם זאת, שירותי תמיכה טכנית יעילים אינם מחליפים את מקומה של המעבדה החדישה שלנו.

המעבדה החדישה נשארת תמיד עדכנית. אנו דואגים להצטייד במיטב הציוד ובכל השכלולים האחרונים שיוצאים על מנת לפתור בעיות במדפסות בקלות רבה יותר. טכנאי שיגיע אליכם יביא עימו את כל הציוד הנדרש לפתרון הבעיה ואם עולה הצורך תילקח המדפסת לטיפול במעבדה המתקדמת שלנו.

לסיכום, גם אם האפשרות שהמדפסת תתקלקל נראית לכם רחוקה, אף פעם אין לדעת… השכרת המיכשור המשרדי מחברה שמספקת שירותי תמיכה ושירותי מעבדה מתקדמים מבטיחה לכם שהמדפסות ויתר הציוד נמצאים בידיים טובות.

זקוק לציוד משרדי לעסק? גסטטנרטק בע”מ היא החברה הותיקה והמובילה בארץ להפקה, לניהול ולהפצה של מסמכים משרדיים לעסקים. לחצו כאן לקבלת ייעוץ ושירות מהיר ומקצועי!