בעל עסק? שירותי הדפסה שיחסכו לך בהוצאות

ציוד ומיכון משרדי בכמות מספקת שפועל היטב הוא הכרח בכל עסק. לעיתים, רק כשמשהו באותן מכונות משתבש, מבינים עד כמה הן חיוניות ועד כמה נחוץ שירות תיקונים ותחזוקה שידאג לכך שאותן מכונות יחזרו לתפקוד מלא במהירות האפשרית.

חברת גסטטנרטק מספקת כבר מעל 90 שנה שירותים הקשורים להפקת מסמכים, החל מאספקת כל המכשור הנדרש, דרך תחזוקה והדרכת העובדים לשימוש יעיל ולהכרת הפונקציות ועד יעוץ.

להתחיל מהבנת צרכי העסק עד הסוף

כל בעל עסק יודע שנחוצה לו מכונת צילום לשימוש המשרד, מדפסת וגם פקס. לא כולם יודעים להעריך נכונה את כמויות הצילום וההדפסה שנעשים במשרד. הדבר נכון במיוחד לגבי כמות ההדפסות, בגלל פיזור מדפסות בכל רחבי המשרד ללא יכולת בקרה ושליטה.

השירות הראשון שגסטטנרטק הוא יעוץ בבחינת הצרכים המשרדיים שלכם: איזו מדפסת משולבת מומלצת עבורכם, האם מכונת צילום משרדית מתאימה או שבכמות הצילומים וההדפסות תתאים יותר מכונת צילום תעשייתית? גסטטנרטק עורכים מיפוי של הציוד הקיים במשרדכם כעת ומידת השימוש בכל מכשיר, וכן עלויות השימוש בכל מכשיר, כולל ציוד נלווה כמו טונרים או מחסניות דיו.

בסוף הבדיקה תוכלו לראות את תוצאות המיפוי בתוספת המלצות כיצד להתייעל.

לאבזר את העסק בציוד הטוב ביותר

אחרי שקיבלתם החלטה אילו שינויים מומלצים מבחינת המיכון המשרדי שלכם, זה הזמן להתארגן ולהצטייד. ג

סטטנרטק מציעה ללקוחותיה מיכשור איכותי הכולל מדפסת לייזר, מדפסות משולבות, מכונות צילום וגם מיכשור נוסף הקשור לעבודה המשרדית כמו מגרסות או גיליוטינות.

יוצעו לכם מכונות צילום משרדיות או תעשיתיות, תלוי בסדר הגודל של העבודה המשרדית שלכם וכמות הדפים המופקת ביום וילקחו בחשבון הצרכים שלכם, למשל האם במסגרת עבודתכם אתם מדפיסים או מצלמים על דפי A3 והאם כדאי להצטייד במדפסת משולבת צבעונית אחת או יותר.

גסטטנרטק משווקת מיכון משרדי המיוצר על ידי חברות בעלת מוניטין בקנה מידה עולמי כך שהמשרד שלכם יהיה מאובזר בטוב ביותר. אבזור המשרד יכלול את כל ההתקנות וההגדרות הנדרשים.

תיקון מדפסות

תחזוקה: מרחוק וגם מקרוב

ככל שיש ברשותכם כמות מכשירים גדולה יותר וככל שעבודתכם המשרדית אינטנסיבית יותר, כך גדל הסיכוי להיתקל גם בקשיים טכניים. בגסטטנרטק עומד לרשותכם צוות מקצועי ומערכת טכנולוגית משוכללת אשר מסייעים לפתור בעיות גם מרחוק.

התמיכה הטכנית המקוונת מספקת גישה למרכז נתונים עולמי ולאופציה להוריד תוכנות המסייעות בתפעול המכשירים. מרכז ההורדות זמין תמיד ומספק דרייברים המתעדכנים.

עם זאת, בגסטטנרטק מודעים לכך שגם המערכת הטכנולוגית המשוכללת ביותר לא יכולה להחליף מענה אנושי ולכן היא מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שירות לקוחות ותמיכה המטפלים טלפונית בבעיות הניתנות לטיפול מרחוק.

במידה והבעיה מורכבת מדי לפתרון מרחוק, יעמוד לרשותכם צוות הטכנאים שיגיע, הכל בהתאם להסכם השירות שקבעתם מול החברה.

הדרכת העובדים לעבודה יעילה יותר

על מנת שתתבצע עבודה שוטפת וחלקה חשוב שלא רק אתם תשלטו היטב בתפעול המכשירים אלא גם העובדים. ככל שמכשיר משוכלל יותר כך יש פונקציות רבות יותר שעל העובדים להכיר.

צוות ההדרכה של החברה יגיע אליכם להדרכת העובדים עד שיכירו כל מכשיר היטב וידעו לתפעל אותו לא רק בבסיס אלא גם את הפונקציות שנמצאות פחות בשימוש, וגם ינתן תדרוך להתמודדות עם בעיות או תקלות בסיסיות שעלולות להיות.

לסיכום, שירותי הדפסה כמו השירותים שמספקת חברת גסטטנרטק כבר מעל 90 שנה, הכוללים יעוץ בבחירת המיכשור המתאים ביותר, אספקת המכשירים והתקנתם וגם מתן שירותי תחזוקה יביאו לעבודה שוטפת וחלקה של המשרד, פחות תקלות ויחסכו לכם עלויות מיותרות.