ציוד משרדי בתל אביב

קרוב למאה אלף עסקים פעילים כיום בעיר תל אביב, בניהם מסעדות ובתי קפה, חנויות ובתי מסחר וכשלושים אחוזים מתוכם הם משרדים, נותני שירותים וארגונים שונים.

רכישה של ציוד משרדי בתל אביב במחיר נוח, בזמינות ובאיכות גבוהה היא יעד של כל המשרדים הללו, במטרה לספק לעובדיהם סביבת עבודה נוחה ומאובזרת.

מיכון משרדי יכלול מוצרי מחשוב רבים, בניהם מדפסת משולבת המספקת גם מכונת תקשורת מלאה (מכונת צילום, פקס ומדפסת במוצר אחד המחובר לרשת התקשורת המשרדית), מחשבים חדישים וחזקים ותוכנות לקוחות מתקדמות, מגרסות ומוצרים נוספים.

מדפסות לייזרמדפסות לייזר מובילות היום את שוק המדפסות המיועדות לשימוש משרדי, וזאת כאשר מדפסת לייזר צבעונית איכותית מציגה יכולות הדפסה מהירות, באיכות גבוהה ובצבע ובכמויות גדולות, בעלויות משתלמות הן של רכישת המוצר והן של הדיו והאביזרים הנוספים.

מדפסות לייזר עובדות בשיטה טכנולוגית מתקדמת תוך קריאת קבצים גרפיים מורכבים ישירות מהמחשב ללא צורך בגלופה, וברמת דיוק ואיכות גבוהה של הדפסה.

ברכישה של מיכון משרדי חשוב לבחור בבית עסק מקומי המספק ציוד משרדי בתל אביב בזמינות גבוהה ובזמן אספקה קצר במיוחד.

במשרדים וארגונים לא אחת עולה הצורך בציוד משרדי מעכשיו לעכשיו, כאשר הזמנות מסורבלות וטווח הגעה ארוך פשוט ייאלצו את בעלי המשרד לרכישת ציוד משלים במחירים שאינם משתלמים ברשתות ובמותגים המספקים ציוד משרדי לכלל הציבור, ולאו דווקא מענה לעסקים וארגונים.

ספק מקומי בעל מלאים זמינים, צוות עובדים מקצועי ומערך שליחויות (או לחילופין האפשרות לאיסוף עצמי) תמיד ייתן מענה מהיר ונוח יותר.

פרמטר חשוב נוסף עליו אין להתפשר הוא שאלת השירות והאחריות. מדפסות לייזר, מגרסות ושאר מוצרים חייבים להגיע עם אחריות, אולם לא פחות מכך שירות הניתן במרחק סביר ובזמן סביר.

רכישה מעסקים במרחק גאוגרפי גדול או כאלה שאינם מחזיקים במעבדת תיקונים ושירות (או לחילופין שירות בבית הלקוח) עשויה לפגוע בפעילות השוטפת בהמשך במקרה של תקלות.

מה חשוב לדעת על ציוד משרדי  

לא מעט תקלות אלקטרוניות הן תקלות אותן ניתן לפתור בתפעול נכון של המערכת ולכן גם שירות טלפוני זמין ומקצועי הוא פרמטר חשוב.

תקלות במיכון משרדי אינן נדירות, מדובר במכשירים אלקטרוניים החשופים לידיים עובדות רבות ועל כן לצד הבחירה במוצר הנכון, יש להקפיד על בחירה בספק הנכון.

בין אם מדובר במשרדי עורכי דין, מנהלי חשבונות, מקדמי אתרים, גרפיקאים או מוקדי שירות – רכישה של ציוד משרדי בתל אביב מובילה אל ענק הציוד המשרדי חברת גסטטנרטק, המספקת מגוון רחב של מוצרים מבית טובי היצרנים והמותגים, חוויית שירות מעולה, מקצועיות שאין שניה לה ואחריות מלאה.

בגסטטנרטק תמצאו מבחר פתרונות משולבים המביאים את מיטב הטכנולוגיה ומאגדים אותה למכשיר אחד מתקדם, מבחר מוצרים משלימים ופתרונות לעסקים, תוכנות לניהול הדפסות ורשת מדפסות משרדית בהתאמה אישית, ליווי מקצועי, שירות ותמיכה טכנית מלאה.