פתרונות הדפסה לעסקים

כל משרד היום, החל ממשרד של עסק קטן ועד משרדי חברות ענק, דואג להצטייד היום במיטב המיכון המשרדי שיאפשר עבודה שוטפת ויעילה. היום ניתן לבחור מיכון משרדי באמצעות חברה כמו גסטטנרטק אשר מספקת ללקוח את כל המכשור הנדרש לו על פי הצרכים, מספקת הדרכה והטמעה של המכשור במשרדי החברה כדי שעובדיה ידעו כיצד לתפעל ולתחזק את המכשור, בין אם אלה מדפסות למשרד, מגרסה משרדית, מכונות צילום או מדפסת משולבת הכוללת גם את פונקציית הצילום בתוכה.

פתרונות הדפסה לעסקים

לבחור במיכון המשרדי המתאים

בעלי עסקים רבים, מתוך רצון לפעול למען הצלחתו של העסק, בוחרים במיכשור שכלל אינו נדרש עבורם. פעולה זו גורמת להוצאות מיותרות. יכול להיות גם מצב הפוך בו מתוך רצון לחסוך יירכשו מכשירים זולים יותר, כאשר לטווח ארוך תשתלם השקעה ברכישת מכשירים יקרים יותר. לדוגמה, במשרד בו היקף ההדפסות הוא בינוני-גבוה, רכישת מדפסות לייזר תהיה משתלמת יותר לאורך זמן בגלל מהירות ההדפסה וגם הטונר שמחזיק לזמן ארוך יותר ודורש פחות החלפות. התייעצות עם צוות המומחים של גסטטנרטק תחסוך לכם רכישות שאינן מתאימות לכם. מומחה מטעמנו יגיע אליכם, ישמע על הרגלי העבודה שלכם, ההיקף, הצרכים, ויתאים לכם את כלל המכשירים המתאימים לכם ביותר.

לחסוך בכסף וגם במקום

מיכון משרדי רב תופס לא מעט מקום וגובה גם עלויות אחזקה ותפעול. פתרונות חכמים שנציע לכם כמו מדפסת משולבת, הכוללת בתוכה גם מכונת צילום, סורק ופקס יחסכו לכם הרבה כסף וגם עלויות תפעול ותחזוקה. נציע לכם גם מכשירים נוספים שיכולים להתאים ולהפוך את עבודתכם לא רק יעילה יותר אלא גם בטוחה יותר כמו מגרסה משרדית שבאמצעותה תגרסו כל חומר או מסמך שאין לכם צורך בו.

להבין את צרכי המשרד וכמות ההדפסות

בעסקים רבים מסתבר שאין ספירה מדויקת של כמות ההדפסות וכתוצאה מכך קשה להעריך מהי כמות המדפסות הרצויה, כמה מדפסות משולבות נדרשות לעומת כמו המדפסות שאינן משולבות, האם כדאי לרכוש רק מדפסות לייזר או לשלב ביניהן לבין מדפסות הזרקת דיו. אם מדפסות לייזר- כמה צבעוניות וכמה שחור לבן? ככל שנדרשות יותר הדפסות מסמכים כך הופך עולם ההדפסות למורכב יותר. אנחנו בגסטטנרטק נעשה לכם סדר. נמפה את כמות המכונות שיש ברשותכם עכשיו – מדפסות, מכונות צילום, פקסים, ננתח את כמות ההדפסות ביחס לעלותו של כל מכשיר. זהו תהליך התייעלות שישרת אתכם לאורך זמן.

לוקחים בחשבון גם ציוד נלווה

כמובן שבדו"ח מצב שיופק לכם וההמלצות שינתנו לכם לשינוי יילקח בחשבון כל הציוד הנלווה כמו מחסניות דיו, טונרים וילקחו בחשבון הפקת מסמכים במקורות חיצוניים כמו מכוני העתקה או בתי דפוס. במידה והפקת המסמכים בתוך העסק תהיה משתלמת יותר עבורכם ניידע אתכם על כך ונספק לכם את האמצעים לעשות זאת בדרך היעילה ביותר.

שליטה ובקרה גם בהמשך

מעבר לתהליך ההתייעלות, נציע לכם גם פתרונות חכמים לשליטה ובקרה ארוכי טווח באמצעות תוכנות יעודיות: מיון ואחסון מסמכים סרוקים, הוספת פונקציות להדפסות שחור לבן או צבעוניות שאינן מובנות במדפסת וכל זאת תוך התחשבות בתקציב וליווי של צוות ההדרכה והתחזוקה בכל זמן שתצטרכו.