מכונות צילום תעשייתיות- למי זה מומלץ?

בכל עסק ישנו הפן הניהולי- אדמיניסטרטיבי אשר חייב תפקד באופן יעיל ביותר. תפקוד לא יעיל של מחלקת האדמיניסטרציה יכול לפגוע בתפקוד העסק, לשבש דברים, לעכב, לגרום לתכנונים להתבטל ומצבים נוספים לא מומלצים. לכן, מיכון משרדי התואם את צרכי העסק הוא הכרחי. סוג המכשירים המשרדיים, וגם גודלם וכוח עבודתם צריכים להיות מתואמים לעבודה השוטפת שקיימת.

מכונות צילום הן חלק מהותי מכלל המכשירים שישנם וישנם גם סוגים שונים של מכונות צילום, החל ממכונה פשוטה ועד מכונת צילום תעשייתית.

מכונות צילום תעשייתיות

מהי מכונת צילום תעשייתית?

מכונת צילום תעשייתית כוללת בתוכה פונקציות רבות והיא בעלת כוח ותפוקה רבים יותר לעומת מכונת צילום משרדית, במיוחד ביחס למכונות הפשוטות. היום מכונת צילום משלבת בתוכה מספר פונקציות ומהווה מכשיר רב תכליתי ולכן נקראת גם מדפסת משולבת.

ברוב המשרדים ניתן למצוא לפחות מכונה אחת שמשלבת בתוכה גם מכונת צילום, גם מדפסת לייזר, גם סורק וגם פקס.

מכונות צילום תעשייתיות הן מכונות משולבות. ההבדל הוא במהירות העבודה שלהן והתפוקה. אם מכונה משולבת משרדית סטנדרטית מדפיסה לרוב 40-50 דפים בדקה, מכונת צילום תעשייתית יכולה להגיע גם ל- 120 דפים בדקה! מדהים לחשוב שדף יוצא מצולם או מודפס תוך חצי שניה! אמנם נשמע חלומי להחזיק מכונה שיורה דפים במהירות כזאת, אך האם זה הכרחי ואפילו כדאי לכולם?

בחן את עצמך – האם לרכוש מכונת צילום תעשייתית

כדי לדעת האם משתלם לכם לקנות מכונת צילום תעשייתית חשוב לבחון היטב את הצרכים שלכם ואופן השימוש במכשיר. השאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם הן:

  • מה כמות הדפים שהמשרד מפיק מדי יום? האם כמות הדפים המצולמת/מודפסת מצדיקה רכישת מכונת צילום תעשייתית?
  • מה גודל האזור המוקצה למכונת צילום: ממש כמו לפני רכישתה של פינת אוכל בבית, מיטה או ספה, חשוב למדוד את האזור המיועד להנחת המכונה. ככל שמכונה תעשייתית יותר ובעלת ביצועים מרשימים יותר היא גם גדולה יותר.
  • תקציב: שוב, כמו לפני רכישה הקשורה לבית, קבעו מהו התקציב שאתם מקצים לרכישת מכונה. ככל שתפוקת המכונה רבה יותר ויש לה יותר פונקציות, כך היא תהיה יקרה יותר.
  • לאיזה סוגי דפים צריכה המכונה להתאים, האם רק דפי A4, האם גם דפי A3 או שאתם משתמשים בגודל דף קטן ונדרשת מגירה גם לדפים אלה.

סוגי מכונות צילום תעשייתיות

מכונות הצילום נבדלות זו מזו בפונקציות, בגודל ובתכונות נוספות שלהן. דוגמאות למכונות איכותיות:

A3 INEO 1052: המכונה מיועדת לתפוקת דפים גדולה. היא מצלמת A4 במהירות של עד 105 דפים בדקה, יש אופציה גם לכריכה וחציצה, רזולוציה גבוהה מאוד וקיבולת דפים של כ- 6000 דפים מקסימום.

מכונהת צילום תעשייתית

INEO 1070 A3: מכונה צבעונית המיועדת למרכזי הדפסה גדולים, מדפיסה במהירות של עד 71 דפים לדקה, מסך גדול ונוח לשימוש המאפשר לקבוע מה הפונקציות שיוצגו עליו.

מכונת צילום תעשייתית צבעונית

בכל מקרה- לרכוש מכונה מחברה אמינה

בכל סוג מכונה שתבחרו, בין אם זו מכונה המצלמת בשחור לבן או צבעוני, מתאימה לדפי A4 או גם A3, ומדפיסה במהירות כזו או אחרת- חשוב שזו תהיה מכונה שמיוצרת על ידי חברה מוכרת ובעלת מוניטין המספקת אחריות ושירותי תיקון. ככל שהמכונה משוכללת יותר כך היא מורכבת יותר ולכן שירות הדרכה טוב של החברה העומד לרשותכם בכל זמן שתצטרכו הוא חשוב.

מעבר למותג המכונה, כדאי לבצע את הרכישה מול חברה מקצועית וותיקה המעסיקה צוות עובדים מומחה שיעמוד לרשותכם בכל עת. לחברת גסטטרנק ותק של 90 שנה בתחום המיכון המשרדי.

החברה משווקת מכונות איכותיות וצוות החברה יענה לכם על כל שאלה.