בעל עסק? כדאי שתהיה לך מדפסת רב תכליתית

אנחנו אוהבים מולטיטסקינג. אנחנו רוצים כמה שיותר פונקציות בתוך כמה שפחות מכשירים. אנחנו רוצים להיות יעילים וזריזים תוך שמירה על עקרונות של מינימליזם, ואם אפשר להיות גם יפה וגם אופה – אז אפילו עדיף. מדפסת משולבת היא מדפסת רב תכליתית המשלבת את כל מה שאנחנו צריכים בהקשר של הפקת מסמכים לעסק, לבית ולמשרד. היא כוללת פונקציות של מדפסת רגילה, של מכונת צילום, של סורק, של שרת מסמכים, של ספק דואר אלקטרוני ושל פקסימיליה. יותר מזה?

מדפסת רב תכליתית

לשדרג את העסק ולמקסם את הפונקציונאליות שלו

עסק טוב הוא עסק שמתנהל ביעילות ועם עיכובים מינימאליים בלבד. מדפסת משולבת רב תכליתית מספקת לעסק שלך את האפשרות בראש ובראשונה לחסוך במקום. למה להשתמש בכמה מכשירים גדולים אם אפשר להחזיק מכשיר אחד שמשלב את כולם? היא יעילה כי הכל כבר נמצא באותו מכשיר והיא חסכונית כי כך פחות נתקלים בתקלות ופחות משלמים על תיקונים. זה טריוויאלי ולא טריוויאלי, כי עסקים רבים עדיין לא משתמשים במדפסת משולבת.

יש מדפסות משולבות מסוגים שונים. מדפסות לייזר, מדפסות צבע, מדפסות שמדפיסות ברזולוציות שונות, בקצב שונה, בעלות פונקציות רבות ויותר ופחות וכמובן בגדלים ובמחירים שונים. מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ ולרכישת מיכון משרדי מתקדם ובהתאמה מדויקת לצרכים שלכם.

לעסק שרוצה לגדול ולהתרחב ולכזה שכבר עכשיו משגשג

כל עסק שמעוניין לעבוד עם ספקים רבים ולקוחות רבים, או שכבר עובד עם ערוצים רבים במשק, צריך להחזיק באמתחתו מדפסת משולבת אחת לפחות. מדובר במכשיר הדפסה שהוא גם הרבה מעבר לכך. אם תבחרו במדפסת אלחוטית, תוכלו להדפיס ישירות מהסמארטפון. את אופציית הסריקה ניתן לנצל על מנת לסרוק מסמכים אל זיכרון המחשב, לשמור אותם ולשלוח אותם בדואר אלקטרוני.

היא משמשת כשרת מסמכים ששומר מסמכים באופן תמידי על הדיסק הקשיח של המדפסת ומאפשרת להפיק אותם בזריזות וביעילות שוב ושוב, מבלי לבזבז זמן על איתורם במחשב ומבלי להיכנס לממשקי הדפסה ולהגדיר פקודות הפקה בכל פעם מחדש. המדפסת משמשת גם כספק דואר אלקטרוני – תוכלו לשלוח מייל לכל מחשב במשרד או במקום אחר בצורה נוחה ופשוטה וללא בזבוזי זמן מיותרים.

"גסטטנרטק" – מיכון משרדי מתקדם

אם אתם מנהלים חברה או עסק שצריכים להפיק מסמכים רבים ובאופן יעיל וזריז, רוצים לחסוך מקום, זמן וכאבי ראש, אם אתם לא רוצים לאחסן אינסוף ציוד היקפי במשרד, אם אתם עובדים עם עסקים ולקוחות רבים ורוצים לתמרן בין כולם באופן מסודר, חכם ונכון – מדפסת משולבת רב תכליתית היא בדיוק מה שאתם צריכים. אנחנו מוכרים מיכון משרדי מתקדם הכולל מדפסות משולבות, מכונות צילום משרדיות, מכונות צילום תעשייתיות, גיליוטינה, מגרסות ועוד. מוזמנים לפנות אלינו למידע נוסף.