איזה מדפסות משולבות מומלצות ב-2023?

כמו שלכל סיר יש מכסה, כך גם לכל משרד יש מדפסת ייחודית שמתאימה לו – בין אם אתם מחפשים תכונות כמו הדפסה אלחוטית, גישה לאחסון בענן, אבטחה מובנית או הדפסה דו צדדית – כיום בזכות הטכנולוגיה החדשנית כל אחד יכול למצוא את הפתרון המושלם עבורו.

בחירת סוג המדפסת הנכון תלויה במספר גורמים כמו אופי הדפסה ונפח עבודה, הצורך בשכפול מסמכים ובסוגי המסמכים שהמשרד שלכם מטפל בהם. עם מדפסות משולבות, או בקיצור-  All-in-One, אתם יכולים לסרוק, להדפיס, לשכפל ואפילו לשלוח תמונות ומסמכים בפקס!

בנוסף, המשרד שלכם צריך גם לשקול אם לרכוש מדפסת לייזר או דיו, בעוד שמדפסות לייזר מציעות נפחי הדפסה גדולים ומהירים יותר, חשוב לקחת בחשבון שמדובר בעלויות גבוהות יותר ביחס לדגמים אחרים. מדפסות הזרקת דיו מטפלות בעומסי עבודה נמוכים עד בינוניים והן משתלמות יותר, אבל דורשות החלפת דיו בתדירות גבוהה יותר. כדי לעזור לכם לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לבית או למשרד, ריכזנו לכם את המדפסות המשולבות המומלצות ביותר לשנת 2021, שנתחיל?

מדפסת עם צג דיגיטלי

#1 A4  525I מדפסת משולבת CANON

אם אתם מחפשים מכונת צילום משולבת ולא זקוקים למדפסת צבעונית – זה הדגם המושלם עבורכם. המכונה נוחה וקלה לשימוש, במיוחד הודות לכך שניתן להגדיר את השימוש שלה בעברית מה שמקל על משתמשים רבים. בנוסף היא מגיעה עם סורק רשת צבעוני ופקס מובנה כך שהיא עונה כל הצרכים הבסיסיים בסביבה משרדית, כל זה עם פונקציות אבטחה מתקדמות. אפשרויות נוספות שאהבנו בדגם של קאנון – חיישן התנועה שמאפשר לנו להעיר מכשיר ממצב המתנה וחוסך המון חשמל וכן את האפשרות להוסיף 3 מגירות נייר.

 

#2 מדפסת משולבת צבעונית TA C 3566I  A4

אחד הדגמים המוצלחים – מכונת צילום צבעונית עם יכולות הדפסה מהירות מאוד (אם נהיה מדויקים כ-35 דפים לדקה בצבע שחור), בנוסף, מובנית בה מכונת צילום צבעונית, סורק רשת ופקס. אחד היתרונות המשמעותיים של הדגם זה ללא ספק איכות ההדפסה הגבוהה, המכונה מספקת ביצועים מושלמים לכל סוגי המסמכים ובעלות משתלמת למדי.

#3 מדפסת משולבת CANON 2630 A3

תכירו את הדור החדש של מדפסות משולבות! מדפסת מבית קאנון, דגם 2630 A3 שחור לבן. מכונה קומפקטית שמתהדרת בכוח עבודה חזק ובמהירות הדפסה גבוהה במיוחד. בנוסף, המדפסת מגיעה עם מכונת צילום מובנית, סורק צבעוני ושרת מסמכים – למי שצריך ניתן לשדרג ולהוסיף גם פקס. בין היתרונות של הדגם זה איכות הדפסה גבוהה ויכולת צילום מאסיבית ומהירה.

אילו מאפיינים נוספים כדאי לבדוק במדפסת המשולבת?

בין אם אתם זקוקים למדפסת משולבת למשרד או לבית, כדי לבחור את המוצר המושלם עבורכם אתם צריכים להבין קודם כל מה הצרכים שלכם, מה אתם הולכים להדפיס? באיזו כמות? האם אתם גם זקוקים לצלם או לשכפל דפים? האם חשוב לכם שיהיה צבע צבעוני? האם איכות ההדפסה משנה לכם? כל אלה שאלות שייסעו לכם להבין איזה דגם הכי נכון עבורכם. בנוסף, לפני הרכישה בדקו היטב את הפונקציות השונות, את ההרכב והתייעצו עם אנשי מקצוע בתחום שיוכלו לעזור לכם להתאים עבורכם מדפסת משולבת.

לסיכום

מדפסות משולבות הן רב תכליתיות ופרקטיות מאוד – לא רק משום שהן משתלמות יותר במחיר, אלא גם מבחינת החיסכון במקום. אנו ממליצים לכם לבצע את סקר השוק שלכם ולהחליט אילו מדגמי המדפסות ישמשו את המשרד שלכם. בכל שאלה והתייעצות מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לסייע לכם במציאת הדגם המושלם עבורכם. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם, או התקשרו.