מדפסות לייזר – פתרון יעיל וחסכוני

האם אתם משרד המעוניין לחסוך בהוצאות ההדפסה? או שאולי אתם מעוניינים בהדפסה ביתית המצריכה איכות חסרת פשרות? הפתרון: עברו למדפסות לייזר! מדפסות לייזר מציעות מגוון רחב של פתרונות הדפסה שלא הייתם יכולים לממש במדפסות דיו: מהירות הדפסה גבוהה פי כמה, בה ניתן להדפיס עשרות מסמכים בדקות בודדות. בנוסף, העבודה שלהן שקטה ונקייה הרבה יותר. חומר הגלם אינו דיו אלא נמצא בטונר אשר גם שורד כמוצר מתכלה לזמן ארוך יותר וגם ידוע כמוצר היגייני יותר.

הדפסה במהירויות משתנות

מדפסות לייזר יש מספר יתרונות, ראשית הן פשוטות ולא יקרות – יתחילו אפילו הן ממינימום נדרש של מסמכים שניתן להפיק בדקה. המינימום הזה אינו קרוב אפילו להיות מה שהייתם רגילים אליו בהדפסת דיו. מדובר במדפסות המסוגלות להדפיס 24-60 מסמכים בדקה בממוצע! הפקת מסמכים מודפסים, הפקת העתקים של מסמכים מודפסים, עריכת ספרים וחוברות, או חומר משרדי לשימוש פנימי – נעשית הרבה יותר מהירה ויעילה. נכון, ההדפסה אינה זולה, טונר, ובייחוד טונר צבעוני, עדיין לא מוצע במחירים מאד זולים, אבל הזמן בו אורכת ההדפסה, או ליתר דיוק – הדקות הרבות שנחסכו לכם על המתנה הוכחו במודלים עסקיים רבים כמשתלמות ומפצות על המחיר עמו תצטרכו להתמודד. יתרה מכך, קצב התכלות הטונר במדפסות החדשות איטי יותר מאשר זה שהיה נהוג במדפסות הישנות.

מדפסות לייזר

מכשירים חסכניים במשאבים

צריכת החשמל וצריכת משאבי הטונר בקרב מדפסות לייזר חדשות משופרת לעין ערוך בהשוואה לוותיקות. החיבור לחשמל חסכני, והמדפסת עובדת על הספק נמוך באופן יחסי. גם הטונר עצמו אינו מתכלה כמו בעבר, ותדירות ההחלפה שלו קטנה משמעותית. לכן, גם אם המחיר של הקנייה היה יקר, בשוטף, החלפת הרכיבים המתכלים תהיה חסכנית למדי.

הדפסה מדיסק און קיי עם צג חיווי

ניתן להדפיס ללא מחשב, ישירות מהדיסק און קיי. מחברים את האחסן הנייד לשקע ה– USB שבמדפסת, והתכולה, כולל תיקיות, תופיע על מסך ה– LCD הקטן של המכשיר. ניתן לנווט באמצעותו ובאמצעות הכפתורים שלצדו לחומר שמעוניינים להדפיס, ולבצע את ההדפסה הלכה למעשה. באותה שיטה ניתן לחבר כבל USB ממצלמות וממגוון התקנים ישירות למדפסת ,ולהדפיס ממנה.

עיקר ההדפסות הן בשחור לבן? משתלם לעבור ללייזר גם מבחינה כלכלית

בשונה מטונר צבעוני שעלול להקפיץ את המחירים, טונר שחור לבן לרוב יהיה כלכלי כמו לרכוש את כל אסופת מחסניות הדיו להן אתם זקוקים. אם אתם נוכחים לדעת שכמעט לא נעשה בהן שימוש, אלא רק במחסנית השחורה, מעבר להדפסה עם מדפסות לייזר בהן הטונר שחור לבן יהיה משתלם במיוחד, בשל כך שהוא יחסוך לכם בזמן ההדפסה, ויספק הדפסה נקייה, חלקה וללא מריחות.

מדפסות לייזר

הבדלים בין מדפסות לייזר שונות- כך תדעו מה לבחור

ההבדלים העיקריים הם במהירויות ההדפסה: כמה פלטים המדפסת מפיקה בדקה? בנוסף, בחלק מהמדפסות ניתן לאחסן נייר רק לפני ההדפסה, ובחלקן יש מדפים לאחסון הניירות מתחת לאזור ההדפסה. יש לבחור את המדפסות בהתאם לתפוצת הנייר והצורך במסמכים מופקים באותו בית או משרד. כמובן שישנם גם הבדלים טכניים הנוגעים לצריכת חשמל, אך יש לבחון היטב את כל הדגמים על מנת להבטיח שצריכה נוחה לא באה על חשבון ביצועים נדרשים, למשל.

גסטטנרטק – עולם שלם של מדפסות לייזר

בבית "גסטטנרטק" תוכלו לקבל ייעוץ מקיף על בחירת מדפסות לייזר. בחברה מייעצים גם בנושאים כמו הקמת רשת מדפסות, וחיבור המדפסות לרשת המשרדית או הביתית. מאפיין מטעם החברה יוכל לסייע לכם לבחור את רכיבי ההדפסה המשתלמים והנדרשים ביותר לעבודה פורייה, חלקה ויעילה.

ליצירת קשר לפני רכישת מדפסות לייזר אנא פנו לחברת "גסטטנרטק" – לחצו כאן!