מגרסת נייר, בטיחות היא מעל הכל

פעמים רבות אנו מתעסקים עם מסמכים בעלי סיווג בטחוני גבוה. רופאים ומטפלים אשר עוסקים בתיקים חסויים של מטופלים, עובדים במשרד הביטחון ובשב"כ העוסקים במסמכים בעלי חשיבות ביטחונית גבוהה, חיילים וקצינים אשר מגיעים לידיהם מסמכי בטיחות שונים, התעסקות במסמכים הקשורים לפרטיות העסק או החברה, תרשימים של פטנטים שעוד לא נרשמו, סיסמאות לתיבת מייל ולאתרים שונים, וגם מסמכים המכילים פרטים אישיים על חשבון הבנק או פרטי כרטיס האשראי, הם כולם מסמכים אשר אינם יכולים להיזרק סתם כך אל פח האשפה, ומחייבים תהליך השמדה על מנת שלא יוכלו לעמוד לשחזור. מגרסת נייר היא האפשרות הטובה ביותר להשמיד מסמכים מטעמי בטיחות, בצורה הטובה, הנוחה והקלה ביותר. פשוט יש להכניס את הניירות אותם מעוניינים לגרוס אל פתח המגרסה, והיא כבר תעשה את העבודה.

מגרסת נייר איכותית

מגרסת נייר איכותית היא מגרסה אשר מעניקה רמת אבטחה גבוהה. ישנם סוגים שונים של מגרסות, כאשר רמת האבטחה של המגרסה נקבעת על פי צורת הגריסה וגודל התוצרים שנוצרים לאחר הגריסה. מגרסות אשר גורסות את הדף לרצועות נחשבות בטיחותיות פחות מאשר מגרסות אשר גורסות את הנייר לפתיתים. תוכלו לבחור מגרסה איכותית על פי רמת הבטיחות לה אתם זקוקים. אם אינכם זקוקים לרמת אבטחה גבוהה תוכלו לבחור במגרסה אשר גורסת רצועות בעובי של 6 מ"מ, אם אתם זקוקים לרמת אבטחה בינונית, תוכלו לבחור במגרסה אשר גורסת פתיתי רצועות בעובי של 2 מ"מ, או מגרסה אשר גורסת פתיתים בעובי של 9 מ"מ, ואם אתם זקוקים לרמת אבטחה גבוהה, תוכלו לבחור במגרסה הבטיחותית ביותר אשר גורסת פתיתים בעובי של 5 מ"מ.

כיצד לתפעל נכון את המגרסה?

למעשה, תפעול נכון של מגרסת נייר הוא פשוט ביותר. המגרסה מצוידת בכפתור הפעלה, כאשר OFF זה מצבו הכבוי, ו – ON זה המצב הדולק. למגרסה מצב ביניים המכונה REV (כלומר רוורס), וזה מצב בו ניתן להחזיר את גלגלי השיניים של המגרסה אחורה. ישנם שני סוגים עיקריים של פעולה: מגרסה אשר פועלת בצורה אוטומטית, אליה יש פשוט להכניס נייר, ומפסק אוטומטי בפתח יזהה ויורה למגרסה להתחיל ולגרוס, ומגרסה אלקטרונית, אליה מחוברת עיין אלקטרונית אשר מורה למגרסה להתחיל לפעול ברגע בו היא מזהה את הנייר.

על חשיבות המגרסה לעסקים

מגרסת נייר היא פתרון מצוין לעסקים אשר מעוניינים לשמור על בטיחות ברמה גבוהה. חברות אשר מעסיקות עובדים רבים אינן יכולות לפקח על ההתנהלות של כל עובד, ולכן הן מציידות את העובדים במגרסות משרדיות או מחלקתיות. כאשר ישנה מגרסה בנמצא הסיכוי שידלוף חומר מסווג החוצה, או הסיכוי שמסמכים חשובים יושלכו אל פח האשפה הוא זניח. מגרסה משרדית איכותית היא הפתרון הטוב ביותר בעבור כל המסמכים הפרטיים והכלכליים של העסק, והיא מהווה השקעה כדאית בטווח הרחוק.