מגרסות נייר משרדיות וחשיבותן לעסקים

הקמה של משרד חדש היא אינה עניין של מה בכך, ולרוב היא כרוכה בהרבה סידורים וארגונים. תחילה עליכם לבחור את מיקום המשרד, האם אתם מעוניינים במשרד עם בעלי עסקים אחרים, ומה התקציב שאתם מוכנים להשקיע. לאחר שבחרתם את המשרד עליכם להחליט כיצד לעצב אותו, באיזה צבעים לצבוע את הקירות, מה יהיה צבע השטיח, ואילו רהיטים לקנות. ולאחר שכל זה מתבצע עליכם לרכוש ציוד משרדי, מחשבים, מדפסות לייזר ובעצם כל מה שנחוץ לכם להתנהלות היומית. אחת מן הרכישות החשובות שעליכם לעשות היא רכישה של מגרסות נייר משרדיות. מגרסת נייר, כשמה כן היא, תפקידה לגרוס את הניירות אשר מוכנסים לתוכה לחתיכות קטנות.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מגרסת נייר?

בבואכם לרכוש מגרסות נייר משרדיות ישנם מספר פרמטרים שעליכם לבחון לפני הרכישה:

  • כמה מגרסות לרכוש: תחילה עליכם להחליט כמה מגרסות נייר משרדיות ברצונכם לרכוש, מה היא תדירות השימוש במגרסה וכמה אנשים עתידים להשתמשבה. אם אתם מנהלים משרד גדול, או שהחברה מחולקת לכמה משרדים, יתכן וכדאי לכם לרכוש כמה מגרסות, אחת לכל קומה או לכמה משרדים יחד. אולם, אם אתם מנהלים משרד אחד, יתכן שמגרסה אחת תספיק.
  • רמת הסודיות הדרושה: שנית, עליכם לבחון עם עצמכם מה היא רמת הסודיות הדרושה לכם, ומה היא רמת האבטחה לה אתם זקוקים. רמת האבטחה של מגרסות נייר נמדדת באמצעות פרמטר מוסכם המכונה DIN. DIN 1, היא רמת האבטחה הנמוכה ביותר המציינת גריסת פסים כאשר רוחב כל פס הוא 6 מ"מ, DIN 4 היא רמת אבטחה בינונית, כאשר המגרסה כבר גורסת פתיתים, ואילו DIN 6 היא רמת האבטחה הגבוהה ביותר, כאשר המגרסה גורסת פתיתים בגודל של 5X1 מ"מ. ככל שרמת האבטחה גבוהה יותר, כלומר המגרסה גורסת פתיתים קטנים יותר, כך קשה יותר לשחזר את המסמכים.
  • איכותי או זול: לבסוף, עליכם להחליט אם אתם מעוניינים במגרסה איכותית או זולה. אם אינכם זקוקים לרמת אבטחה גבוהה, ואינכם מתעסקים עם חומרים חסויים, יתכן ומגרסה זולה תעשה את העבודה.

מדוע מגרסות נייר משרדיות חשובות לעסקים?

משרדים רבים עובדים עם כמויות ניירת גדולות. בין הניירות אשר עוברים במשרד ישנם ניירות חסויים ופרטיים אשר זקוקים לרמת אבטחה גבוהה על מנת שלא לכל אחד יהיה גישה אליהם. מטפלים, פסיכולוגים ורופאים אשר מחזיקים בתיקים חסויים של מטופלים, מסמכים ממשלתיים חסויים, מסמכי ביטחון, פרטי חשבונות בנק, פרטים אישיים על העסק ועוד, כולם זקוקים לרמת אבטחה גבוהה, ולא ניתן לזרוק אותם סתם אל פח הזבל בתום השימוש. בדיוק בעבור מסמכים אלו הומצאו מגרסות נייר משרדיות. כך, יהיה ניתן להיפטר בצורה בטוחה ממסמכים שאין בהם עוד שימוש במסגרת המשרדית, וללא מאמץ. רכישת מגרסה טובה היא השקעה חד פעמית שתשמש אתכם בטווח הרחוק.