כך תהפכו את עבודת המדפסת המשרדית שלכם ליעילה במיוחד ב-5 דרכים פשוטות

המדפסת שלכם במשרד כבר לא עומדת בכמות העבודה? אתם מרגישים שאתם לא מצליחים לנצל את היעילות המקסימלית שלה? ברור למה. לפני שאתם רוכשים מדפסת חדשה, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.
סביר להניח שאם רכשתם מדפסת שכוללת גם סורק או מכונת צילום, אתם באמת עושים בה שימוש, אחרת סביר להניח שלא הייתם קוראים את המאמר הזה. אבל אם היינו שואלים אתכם האם אתם מכירים את כל התכונות החשובות שלה, כאלה שמסוגלת לעשות לכם את החיים קלים יותר, גם אז הייתם עונים לנו בחיוב? אם היינו שואלים אתכם מה לגבי רמת האבטחה של המדפסת, האם אתם מרגישים מספיק מוגנים כשאתם שולחים מידע להדפסה?
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לתת לכם כמה טיפים שאולי לא ידעתם, או שלא שמתם אליהם לב. בעזרתם, תוכלו לייעל את העבודה במדפסת שלכם.


מדפסות לייזר צבעוניות – הדור הבא


אם אתם מדפיסים מסמכים בהיקף גדול או קטן, עדיין לא הייתם רוצים שלחלק מהעובדים שלכם תהיה גישה אליהם. אם חשבתם שברגע ששלחתם מסמך להדפסה ואספתם אותו, אף אחד לא יוכל להדפיס אותו שוב, חשבו שוב. יתרה מכך, כמה פעמים קרה לכם ששלחתם מידע רגיש להדפסה ושכחתם אותו על המדפסת?
אם יש לכם משרד קטן או גדול, סביר להניח שאתם משתמשים בין היתר במדפסות לייזר צבעוניות, כאלה שחוסכות לכם דיו, אבל בעיקר עומדות בהיקף העבודה. כיום, ישנם מדפסת שמכילה טכנולוגיה חדשה – הדפסה מאובטחת. מה זה אומר? שרק כאשר תקישו קוד PIN במדפסת, המסמך ייצא לאוויר לעולם. כך לא תחששו ששלחתם להדפסה מסמך שאתם לא רוצים שתהיה גישה אליו. כלומר, עד שתגיעו אליה, היא למעשה לא תדפיס דבר.


מדפסת מבוססת ענן

אתם נמצאים במשרד ומקבלים מייל, אבל אתם נמצאים בישיבה חשובה והמחשב תפוס. כמה פעמים קרה לכם שהתעכבתם בהדפסת מסמך רק משום שדחיתם את זה שוב ושוב?
אם אתם נמצאים בפגישה, הדפסת המסמך שאפשר להעביר לתיוק אצל המזכירה יכולה לקחת יממה שלמה, כי אתם חייבים ללחוץ על הכפתור במדפסת. מה הבעיה לעשות זאת בלחיצת כפתור מהמייל שלכם בנייד ישירות למדפסת? אם לא מדובר במסמך רגיש, תוכלו לעשות פעולה פשוטה שתייעל עבורכם את יום העבודה ותאפשר לראש שלכם להתרכז בדברים החשובים באמת.
יתרה מזאת, כיום ישנן מדפסות לייזר צבעוניות המבוססות על ענן. באמצעותו, תוכלו להדפיס את המסמך גם אם אתם נמצאים באנטרטיקה (או בכל מקום אחר בעולם).


חשבו ירוק


מה היקף העסק שלכם? אתם עסק קטן שמתרחב, משרד מפלצתי עם עשרות עובדים? ממש לא משנה מה הגודל שלכם, כל ארגון חייב לשמור על הסביבה שלו. המדפסות המתקדמות שאנו מציעים מתבססות גם על "אנרגיה ירוקה": הן "זוללות" פחות נייר, חוסכות בדיו ובטונר ולכן – הוצאות.
אם תהוו דוגמא אישית, בטוח שהעובדים שלכם ירצו לשמר עוד יותר את הרוח הירוקה במשרד.

איזה נייר אתם צריכים?


לא משנה אם תצטרכו לבצע עבודה מורכבת הכוללת הדפסה על נייר מיוחד, לשפר את התמונה או לבצע מטלה שדורשת מהמדפסת שלכם להתאמץ קצת יותר, זה יקרה. המדפסות המשוכללות של היום מסוגלת לבצע מגוון רחב של עבודות.

המכשירים הרב תכליתיים של ימינו, כמו מדפסת לייזר צבעונית מתקדמת, מסוגלים לאפשר לכם להגדיר תהליכי עבודה מורכבים מראש – שניתן לבצע בלחיצת כפתור. כך למשל כשאתם סורקים חשבונית, תוכלו להמיר אותה אוטומטית מתמונה לטקסט, לשלוח אותה לענן הרשת או להעביר לנמען בקלות.


כל הכלים שאתם צריכים


מדפסות לייזר צבעוניות מתקדמות, יכולים לסייע לכם להגדיר מראש מה תרצו לבצע. כן, בדיוק כמו שאתם מתזמנים פוסט בפייסבוק, כעת תוכלו להחליט מתי להדפיס, מתי לשלוח קובץ לענן ולשלוח אותו ללקוח שלכם וכמובן – לבצע פעולות שישפרו לא רק את איכות ההדפסה, אלא גם ייעלו את העבודה שלכם.

תנו למקצוענים להחליט בשבילכם


זקוקים לייעוץ בתחום המדפסות? יש לכם מדפסות לייזר צבעוניות במשרד או בבית או שאתם עומדים לרכוש אחת כזאת? גסטטנרטק בע”מ היא החברה הותיקה והמובילה בארץ להפקה, לניהול ולהפצה של מסמכים משרדיים לעסקים. החברה פעילה בארץ מאז שנת 1931. היא כנציגה הבלעדית של Gestetner העולמית, ומשווקת בין היתר גם מיכון משרדי מתקדם, כשאחת ההתמחויות שלה היא מכירת מדפסות לייזר צבעוניות.
בגסטטנרטק נוכל להתאים את המדפסת הנכונה לצרכי הלקוח. לחברה מוניטין יוצא מן הכלל במתן שירות לכל מוצריה. בהסכמי השירות של החברה הלקוח מקבל את כל התמיכה והסיוע הנדרשים להפעלת מוצרי החברה, שמספקת כיום מוצרים מסוג זה לחברות הגדולות במשק.
בנוסף, המדפסות שלנו מוצעות לכם במחירים אטרקטיביים. צריכים עזרה בהפעלת המדפסת? לרשותכם קיים מוקד שירות לקוחות, לכל אזור בארץ, שבו צוות מקצועי ומיומן של עובדים שישמח לענות לכם על כל שאלה.
רוצים שנתאים לכם את המדפסת הרצויה לבית או לעסק שלכם? אנו נספק לכם מדפסת ביתית, משרדית או אפילו תעשייתית. הנה הטלפון שלנו: 077-2308614.