הגליוטינה המומלצת למשרד

הגיליוטינה המשרדית היא אמנם לא מוצר מוכר כל כך כמו כלים משרדיים אחרים, אך לא רק שהיא חשובה, היא גם הכרחית.

הגיליוטינה הופכת להיות קריטית במיוחד כאשר יש צורך לחתוך כמות גדולה של דפים בצורה מדויקת ומהירה. הנה כמה יתרונות חשובים של הגיליוטינה ומספר דגמים מומלצים.

מהי גיליוטינה ולמה היא נחוצה?

הגיליוטינה היא חלק אינטגרלי מהמיכון משרדי, ממש כמו מדפסת משולבת, סורק ומגרסה. הגיליוטינה קרויה כך על שם מתקן ההוצאה להורג המפורסם, אם כי בשימוש המודרני היא קטנה הרבה יותר ומיועדת לחתוך דפים ולא ראשים.

מדוע יש צורך לחתוך דפים? הצורך בחיתוך דפים אינו רלוונטי לכל המשרדים אך כאשר הוא קיים, למטרות עיצוב, הדפסה או אחסון, היא תהיה הרבה יותר טובה, מהירה ומדויקת מאשר חיתוך במספריים.

היתרונות של הגיליוטינה יכולים להיות רבים יותר כאשר בוחרים גיליוטינה חשמלית או אלקטרונית, ובהמשך המאמר נציג שלוש גיליוטינות מומלצות במיוחד.

מהם היתרונות של הגיליוטינה?

הגיליוטינה מבצעת את אחת הפעולות הכי פשוטות שיש, חיתוך דפים, אך היא גורמת לה להיות הרבה עוד יותר פשוטה.

חיתוך דפי נייר היא לא משימה קשה אך היא גובה זמן רב, ועצם קיומה של גיליוטינה במשרד יכולה לחסוך לעובדים במשרד זמן רב שיהיה יקר מפז. גיליוטינה משרדית יכולה לחתוך כמויות גדולות של דפי נייר בו זמנית, כאשר החיתוך יהיה מדויק במיוחד מה שלמעשה חוסך בנייר בגלל טעויות חיתוך שנובעות מאי ריכוז.

כך גם את מרוויחים חיסכון בזמן ובחומרי גלם, וגם הסביבה מרוויחה מצמצום פסולת הנייר שהמשרד שלכם מייצר.

גיליוטינה IDEAL 1058

אחת מהגיליוטינות המומלצות ביותר היא גיליוטינת IDEAL 1058 כאשר גיליוטינה זו קטנה מאוד ולכן מתאימה גם למשרדים קטנים.

גיליוטינה זו פעולת במנגנון ידני ולכן היא פשוטה מאוד לשימוש, וזה לא פוגע בדיוק החיתוך שלה.

גיליוטינה זו מתאימה גם לחבילות נייר גדולות במיוחד כאשר היא יכולה לחתוך בו זמנית 40 דפים, כאשר אורך חיתוך הנייר עומד על 580 מילימטרים.

קל מאוד לאחוז בה ולהשתמש בה, היא בטוחה מאוד וכוללת מגן שקוף גם מקדימה וגם מאחורה. היא עומדת בכל התקנים, כולל תקנים בין לאומיים TUV וכמובן בתקן של מכון התקנים הישראלי.

גיליוטינה IDEAL 1058

גיליוטינה IDEAL 1058

גיליוטינה חשמלית IDEAL 4315

כמו מגרסות שפועלות באופן חשמלי, גם גיליוטינה חשמלית תהיה יקרה יותר, אך משתלמת יותר. מדובר על גיליוטינה איכותית במיוחד שיכולה לחתוך כמויות גדולות של דפים בו זמנית, בלי שאתם צריכים להתאמץ כלל.

מכונה זו קומפקטית מאוד והיא יכולה לחתוך נייר באורך של 430 מילימטרים, כאשר גובה החיתוך עומד על 40 מילימטרים שמספיקים ל-5000 דפים.

עומק השולחן שלה הוא 435 מילימטרים ויש עליה צג ספרות דיגיטליות שבו אפשר לקבוע את מידות ודיוק החיתוך ביתר קלות.

ידית ההידוק הנוחה והעיצוב הארגונומי נוח מאוד לשימוש, וגם לה כמו לגיליוטינות אחרות יש מגן שקוף מקדימה ומאחורה כולל נצרת ביטחון על הסכין.

גיליוטינה חשמלית IDEAL 4315

גיליוטינה חשמלית IDEAL 4315

גיליוטינה IDEAL 1038

דגם הגיליוטינה הזו אמנם ידני, אך ההספק שלו והנוחות שלו הם אלו שעושים את ההבדל. גיליוטינה זו יכולה לחתוך כמויות גדולות של נייר, עד 400 דפים בו זמנית, למרות הגודל הפיזי הקטן שלה.

ידית הידוק הנייר נוחה מאוד, היא בטוחה מאוד וכוללת גם מגן שקוף מקדימה ומאחורה כולל נצרת ביטחון לסכין.

יש לה מדיד מילימטרי וידית כוונון כדי לשפר את דיוק החיתוך, כאשר גם המעמד המאסיבי שעליו היא מוצבת מספק חיתוך יציב ומדויק יותר. המעמד כלול במחיר של הגיליוטינה!

גיליוטינה IDEAL 1038

גיליוטינה IDEAL 1038

למבחר המלא של גיליוטינות למשרד מבית גסטטנרטק לחצו כאן!