בחירת מגרסה שתשרת אתכם היטב

מגרסת הנייר הביתית או המשרדית, מהווה אמצעי יעיל ונוח לכל אילו מביניכם העושים שימוש מוגבר במסמכים מודפסים ואמצעי נייר נוספים.

 

 

כיום, תוכלו ליהנות ממספר סוגים שונים של מגרסות נייר המיועדות גם לסביבה העבודה המשרדית וגם לזו הביתית, כאשר ההבדל בין סוגי המגרסות השונות נובע על רקע שיטת הגריסה (פתיתי נייר או רצועות נייר) ועל רקע נפח המגרסה ועוצמת הגריסה.

החידושים האחרונים למגרסה משרדיתמתי תדרשו לעשות שימוש במגרסת נייר?

מגרסת נייר נחוצה לכל אילו מביניכם העושים שימוש מוגבר במסמכי נייר מודפסים, ובעיקר לאילו מביניכם הנדרשים להשמיד מסמכים בהם מופיעים פרטים שרצוי שיישארו חסויים כגון: מספר כרטיסי אשראי וחשבונות בנק, מידע עסקי יקר ערך וכדומה. יחד עם זאת, גם לאילו מביניכם המעוניינים בסך הכול לגרוס את כמויות הנייר בו נעשה שימוש מדי יום, השימוש במגרסת נייר ביתית או משרדית מומלצת בהחלט.

 

מה ההבדל בין מגרסה ביתית למגרסת נייר משרדית?

כפי שציינו לעיל, ההבדלים בין מגרסות נייר ביתיות לבין אילו המשרדיות נובע על רקע נפח המגרסה ועוצמת הגריסה ועל רקע שיטת הגריסה: פתיתי נייר או רצועות נייר. ברוב המקרים, המגרסה הביתית הינה מגרסת נייר בנפח של 15 עד 30 ליטר והיא מאפשרת גריסה מוחלטת של מסמכי נייר בהם נעשה שימוש בסביבה הביתית, לרבות, חשבונות, מכתבים וכדומה. מנגד, המגרסה המשרדית הינה מגרסה בנפחים משתנים של 30 עד 50 ליטר והיא משמשת גם לצרכי גריסת נייר וגם לצרכי גריסה של חומרים פלסטיים שונים כגון תקליטורים, כרטיסי אשראי, כרטיסי עובד פלסטיים וכדומה, וזאת בהתאם לעוצמת הגריסה המאפיינת את המכשיר.

במשרדים גדולים של חברות וארגונים, ניתן למצוא מגרסה תעשייתית המגיעה בנפחים משתנים של 50 עד 150 ליטר! מגרסות נייר אלו מיועדות לצרכי גריסה כמותית של נייר לאורך כל שעות פעילות המשרד. מגרסות הנייר התעשייתיות הן מגרסות בעלות עוצמה רבה המסוגלות לגרוס כמות גדולה של דפים בכל רגע נתון וזאת בנוסף לגריסה של חומרי גלם נוספים דוגמת פלסטיק וכדומה.

בחירה בין סוג כזה או אחר של מגרסות נייר: ביתית, משרדית או תעשייתית, חייבת להיעשות בהתאם לצרכי הגריסה הנחוצים לכם ובהתאם להיקף כמות הדפים והניירות אותם תהיו מעוניינים לגרוס בפרק זמן כזה או אחר. במידה ואתם עובדים מהבית ונדרשים להדפסת כמות גדולה של ניירות לצורך העבודה השוטפת אנו ממליצים לכם שלא להסתפק במגרסת הנייר הביתית המגיעה בנפחים קטנים יותר אלא לרכוש מגרסת נייר משרדית אשר תאפשר לכם ליהנות מפעולת גריסה מיטבית גם לכמות גדולה של ניירות ומסמכים.

חשוב לדעת: תחזוקת מגרסות נייר נעשית באמצעות דפי שימון ו/או שמן ייעודי למגרסות נייר, כאשר אופי השימוש במוצרי שימון אלו נקבע בהתאם לסוג המגרסה אותה רכשתם ובהתאם להיקף השימוש בה לאורך זמן.