מדפסת משולבת – מה צריך לדעת לפני שבוחרים אחת למשרד?
עד לפני כעשור, היה נהוג לאכסן במשרדים מכשירים אלקטרוניים רבים, אשר היו מבצעים פעולות שונות עבורנו. מדפסת בכל חדר, סורק מסמכים למזכירה, פקס באמצעותו חותמים על מסמכים ומבצעים פעולות שונות ואפילו מכשיר צילום שעבורו היינו משלמים לא מעט כסף. אלא שבשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה, יותר משרדים רוכשים מכשיר אחד, מדפסת משולבת, על מנת שתעשה עבורנו את כל זה. אז למה כדאי בכלל לבחור במדפסת משולבת ואיך בוחרים אחת כזו, כשהמגוון בשוק רחב כל כך?
מה היתרון של מדפסת משולבת?
ראשית, מדפסת משולבת מקלה על העומס במשרד ועל ההתנהלות היום-יומית בעבודה, היא מפנה שטח מיותר ועושה סוף לערימות המכשירים שהיו "תקועים" בכל פינה.
כיום, יש לו מעט חברות שמציעות מדפסת משולבת, לחלקן יש חלק מהתכונות שהזכרנו קודם, כלומר הן משלבות צילום וסריקה למדפסת או גם את הפקס. בנוסף, לכל מדפסת יש סוגים שונים של צורת הדפסה וטונרים. חלקם יקרים יותר ומשלמים לטווח הארוך, חלקם זולים יותר איך נגמרים מהר. ישנן מדפסות לייזר וישנן מדפסות עם ראשי דיו רגילים.
אז איך נדע מה לבחור?
הפונקציות השונות מאפשרות למשרד שלם לעבוד עם מדפסת איכותית אחת. המזכירה תוכל לסרוק ולצלם מסמכים, אנחנו נוכל לשלוח פקסים ליעד או לסרוק ולשלוח אותם כדי לחסוך בנייר וכמובן, נוכל גם להדפיס מסמכים רבים, בשחור ולבן או אפילו בדיו צבעוני.
כשאנחנו באים לבחור מדפסת, קשה מאוד להבחין בהבדלים, אך מתברר כי אלה משמעותיים מאוד עבור ההתנהלות היומיומית שלכם. אם תרצו, הדברים הקטנים הם מה שעושים את ההבדל מבחינת זמן העבודה, כלומר המהירות שבה היא עובדת. אבל זאת כמובן לא התכונה העיקרית שבעזרתה נבחר את המדפסת הנכונה.
על מנת לבחור את מדפסת משולבת, השאלה הראשונה שצריך לשאול היא למה היא משמשת. אם במשרד שבו אנחנו עובדים עוסק בהנפקה רבה של מסמכים, טפסים מסוגים מסוימים או חוזים כמו במשרד עורכי דין, תכונות ההדפסה שלה יהיו החשובות ביותר עבורכם. אם המשרד מתמקד בקבלת מסמכים בפקס או במייל, חשוב שהפקס יהיה איכותי ולא נשחק בקלות. כמובן, היתרון המרכזי במקרה כזה יהיה עלות ההדפסה.
חשוב להדגיש, הטכנולוגיה החדישה לשילוב כל עבודות ההדפסה, ההעתקה ושליחת (או קבלת) הפקס חשובה מאוד למשרדים. מהירות התגובה והיכולת להתנהל בצורה יעילה, היא נדבך חשוב בעבודה במשרד וכמובן, לרבים מאיתנו – גם בבית.
למה לא לקנות מספר מכשירים?
אם גם אתם שמעתם מהמוכר בחנות האלקטרוניקה את המשפט "עדיף מספר מכשירים שמתמחים במשהו אחד על מכשיר אחד שעושה הכל" והתחרטתם, אתם ממש לא אשמים. המוכר מעדיף למכור לכם מדפסת, סורק ופקס במחיר אסטרונומי, מאשר מכשיר חכם אחד שעושה הכל ותופס פחות מקום.
בעבודה במשרד, תידרשו מפעם לפעם להציג מסמכים, להדפיס מצגות, להעביר פקסים באופן מיידי. במקום לרוץ ממשרד למשרד, מחדר לחדר ולעבוד על כמה מכשירים במקביל, תוכלו לעשות זאת ביתר קלות באמצעות מדפסת משולבת איכותית. מדפסת כזאת מכילה גם אופציות רבות עם מהירות גבוהה מאוד, הרבה יותר מאשר כל מכשיר בנפרד, אותם תצטרכו כנראה להחליף הרבה לפני שהמכשיר החכם החדש יפסיק לעבוד.
וזה לא הכל: לא רק בעלות ההדפסה תוכלו לחסוך כסף, אלא גם בעלות המוצרים המתכלים. במקום לרכוש דיו אחד עבור הפקס, אחד עבור סורק, אחד נוסף עבור מדפסת ודיו יקר עבור מכונת צילום משרדית, תוכלו לרכוש דיו למכשיר החדש בלבד ותקבלו גם איכות דף, צבע, צילום ופקס ברמה הגבוהה ביותר.
אז רכשנו מדפסת משולבת, ומה עכשיו?
יש נקודה נוספת, חשובה לא פחות, במקרה של רכישת מדפסת משולבת: מומלץ לעשות זאת דרך חברה אמינה וותיקה המספקת שירותי אחזקה קבועה. החברה הזאת תספק לכם את כל הציוד הנדרש עבורה: החל בדיו ומוצרים נלווים ועד ליווי טכני ופתרון תקלות, במידה וישנן. חברות רבות יציעו לכם מדפסות פחות מוכרות ולא כולן נותנות שירותים אונליין לפתרון תקלות. אחרות, למשל, מספקות את המוצרים הנלווים כעבור זמן לא סביר ויוצרות בעיה למשרד בהתנהלות היומיומית.
למה אנחנו?
גסטטנרטק היא הספק המוביל של פתרונות להפקת מסמכים לשוק העסקי. החברה מספקת פתרונות חומרה ותוכנה חדישים, מבוססי IT, בשילוב מגוון שירותים עסקיים ומקצועיים ללא תחרות. כפי שהבנתם קודם, תמיכת לקוחות וייעוץ ברמה עולמית, חשוב מאוד כדי לסייע ללקוח להפוך את העסק ליעיל יותר. גסטטנרטק בע”מ היא לא החברה הותיקה והמובילה בארץ להפקה, לניהול ולהפצה של מסמכים משרדיים לעסקים, אלא משווקת גם את המיכון המשרדי מתקדם: החל ממכונות משולבות צבעוניות ובשחור לבן וכלה בציוד הנלווה ובתוכנות לניהול הדפסות ומדפסות ברשתות מקומיות.
שירות הלקוחות שלנו כולל גם הדרכת משתמשים, הספקת המוצר למשרדי הלקוח, התקנת המוצר וחיבורו לרשת מקומית, התקנת תוכנות להפעלה דרך הרשת, תמיכה טלפונית, ביקור טכנאי לטיפול מונע ותיקון תקלות, אספקת חלקי חילוף ועוד. החברה פעילה בישראל מאז 1931.
שלום שוורץ הוא מנהל המכירות בגסטטנר כ-10 שנים. במסגרת עבודתו הוא צבר ניסיון רב בכל עולמות ההדפסה והצילום, ועל כן כיום הוא מומחה בינלאומי מוביל בתחום.